خبرهای داغ:
وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی خواستار شد

پرهیز از لحاظ منافع جناحی در انتصابات‌ها

وزیر کشور گفت: همه نهادها در آذربایجان غربی برای موفقیت استاندار منتخب کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۸۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رحمانی فضلی در آئین تودیع و معارفه استانداران آذربایجان غربی که در شرکت توزیع نیروی برق ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: استانداری پیشین آذربایجان غربی قربانعلی سعادت با تجربه خوبی که در حوزه‌های مختلف داشت توانست خدمات خوبی را ارایه کند.

وی با بیان اینکه استاندار باید درراستای ایجاد تعامل و وحدت در جامعه تلاش فراوان کند، اضافه کرد: بدون لحاظ جناح‌های سیاسی در انتخاب مدیران کارآمد اهتمام شود همچنین از افراط و تفریط به شدت باید دوری شود، از طرف دیگر همه کسانی که اعتقاد کامل به برنامه‌های دولت دارند باید انتخاب شده و در مدیریت مجموعه‌ها به کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا در سال‌های نخست پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است، افزود: با وجود گذشت سالیان متمادی از پیروزی انقلاب همچنان دشمنی‌های استکبار ادامه دارد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: آمریکایی که خالق گروه‌های تروریستی در جهان است سپاه را که برخواسته از متن جامعه ایران اسلامی می‌باشد هدف قرار داده، سپاه در بین ملت ایران عزیز بوده و این آمریکا است که در امور مردم این منطقه دخالت می‌کند اما جمهوری اسلامی ایران با دعوت و درخواست دولت‌های مستضعف به کمک آنها شتافته است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ما حق خود می‌دانیم هر آنچه که تضمین کننده قدرت ملی و امنیت است داشته باشیم، گفت: استفاده از سلاح هسته‌ای را بر اساس فتوای مقام معظم رهبری حرام می‌دانیم.

وی گفت: وحشی‌ترین رژیم غاصب را در منطقه به سلاح‌های هسته‌ای کرده‌اند و انتظار دارند که ما از تامین امنیت خود غافل شویم، اظهار داشت: ولی با این همه محور تامین امنیت پایدار را مردم می‌دانیم.

ارسال نظرات