نماینده، ولی فقیه در لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

همایش مبانی تحکیم خانواده باحضورنمایندگان،ولی فقیه پنج استان کشور درخرم‌آبادبرگزارمی‌شود

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت:همایش مبانی تحکیم خانواده با حضور نمایندگان، ولی فقیه در پنج استان کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۵۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که در بیت ایشان برگزار می‌شود اظهار داشت: همایش سراسری خانواده در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مهرماه در خرم‌آباد با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگان، ولی فقیه در پنج استان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده بوده و با توجه به تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب در مورد مساله خانواده و خطراتی که امروز متوجه خانواده‌هاست دارد این همایش سراسری با محوریت تحکیم بنای خانواده برگزار می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به محور‌های برگزاری این همایش، عنوان کرد: در این همایش محور‌هایی همچون تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی آن، فرهنگ‌سازی و تقویت تعاملات اخلاقی، خانواده و مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی و نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین در این همایش محور‌های دیگری همچون ترویج رشد جمعیت و آسیب‌شناسی آن، گفتمان‌سازی تسهیل ازدواج موفق و آسان، علل فروپاشی خانواده در غرب، تبیین مسئولیت‌های خانواده، نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی، جایگاه زن در خانواده و خطر پیری جامعه و راهکار‌های ازدیاد جمعیت مورد مباحثه قرار گرفته و مقالاتی به این همایش ارائه و به‌عنوان موضوعات پیشنهادی برای این همایش هستند.

میر عمادی گفت:این همایش در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مهرماه در خرم‌آباد با حضور نمایندگان، ولی فقیه در پنج استان کشور، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان: در این همایش سراسر ۱۵ نفر سخنرانی کرده و راهکار‌های مختلف و مورد نیاز برای بهبود وضعیت خانواده ارائه خواهد شد و نتایج این همایش مهم برای ائمه جمعه سراسر کشور ارسال‌شده و مطمئناً در نماز جمعه در اختیار مردم قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/z
ارسال نظرات