یک تولید کننده بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

جیب مردم خالی و وضعیت تولید کنندگان بدتر شده است

امیری گفت: جیب مردم خالی از پول است و به همین دلیل قدرت خرید مردم پایین آمده است بنابراین بازار تمامی قشر‌ها مختل شده است چراکه گردش مالی رخ نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۷۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲

محمد امیری از کارآفرینان ممتاز بسیجی درسال ۹۵ گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره تاثیرات رکود اقتصادی بر روند پیشرفت کار تولید کنندگان، گفت: هر سال شرایط بازار بدتر می‌شود و این موضوع باعث شده است تا مردم برای خرید مایحتاج زندگی خود به مشکل برخورد کنند. از طرفی دیگر وقتی جیب مردم خالی باشد تولیدکنندگان هم نمی‌توانند شرایط مطلوبی را برای بازار فروش خود مهیا کنند

وی با بیان اینکه در بازار ایران خرید و فروش کمتر انجام می‌شود اظهار داشت: جیب مردم خالی از پول است و به همین دلیل قدرت خرید مردم پایین آمده است. بنابراین بازار تمامی قشر‌ها مختل شده است چراکه گردش مالی رخ نمی‌دهد. به دنبال آن وقتی تولید کننده نتواند کالای تولید خود را به فروش برساند توان رقابتی خود را با دیگر برند‌ها از دست می‌دهد.

این فعال اقتصادی درباره فرهنگ سازی که باید برای تولید محوری در جامعه انجام شود عنوان کرد: باتوجه به فرهنگ سازی گسترده‌ای که در خصوص خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان ایرانی انجام شده است، خوشبختانه مردم رغبتی  برای خرید جنس ایرانی دارند و این خود امیدواری و انگیزه را برای کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی ایجاد می‌کند. اما هنوز برای رسیدن به ایده آل‌ فاصله زیادی وجود دارد و تا زمانی که مسئولان فکری برای آن نداشته باشند هیچ فعالیتی از هیج کارآفرینی برنمی آید.
ارسال نظرات