فرمانده انتظامي استان زنجان:

تحقیق و پژوهش بر اساس آموزه های دین اسلام، وظیفه ای است

تحقیق و پژوهش بر اساس آموزه های دین اسلام، وظیفه ای است که بر دوش همگان و حتي نيروي انتظامي قرار داده شده است و هر کس در هر مرتبه ای موظف است در حد توان و امکانات خویش به آن بپردازد.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۲۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان با تبريك هفته ناجا و قدرداني از حضور اساتيددانشگاه ها در نشست علمي تخصصي "پليس براي امنيت ، امنيت براي همه" گفت: براي سنگربانان انديشه وقلم كه درعرصه مجاهدت علمي و مبارزه باجهل واستكبار پيشتازند و در راه تعالي نظم وامنيت اين مرزوبوم كمر همت براقتدارعلمي بسته اندآرزوی موفقیت دارم .

سردارعلي آزادي افزود: پلیس با اقدامات پژوهشی و تحقیقی اقتدار و مهارت حرفه ای خود را ارتقاء بخشیده و فعالیت هایش را بر دانش علم مجهز کرده است .

وی با تاکید بر اینکه  وظیفه پژوهش و تحقیق در جامعه اسلامی، تنها به عهده قشرخاص یا مجامع علمی محدود نمی شود، اظهار داشت: تحقیق و پژوهش بر اساس آموزه های دین اسلام، وظیفه ای است که بر دوش همگان و حتي نيروي انتظامي قرار داده شده است و هر کس در هر مرتبه ای موظف است در حد توان و امکانات خویش به آن بپردازد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تاليفات انجام شده در مجموعه انتظامی استان زنجان، اهداف و فصول كتاب " سبك زندگي و فضاهاي بي دفاع شهري" و همچنين كتاب "سبك زندگي ، زيست پذيري و امنيت شهري" را  تشريح کردند .

سردار آزادی در ادامه گراميداشت هفته ناجا را بهانه ای براي شكرگزاري درپيشگاه ايزدمنان وتشكرازخدمات همه عزيزاني كه باقلم وقدم خود دراعتلاي نظم وامنيت ميهن اسلامي گام برمي دارند دانست .

گفتنی است این نشست علمي با موضوع"پليس براي امنيت ، امنيت براي همه" از طرف  دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهی انتظامی استان زنجان و با حضور سردار علي آزادي فرمانده انتظامي استان زنجان ، خانم حيدري رئيس دفتر تحقيقات علمی کاربردی ، دكتر كلانتري دانشيار دانشگاه زنجان ، دكتر جليل وند معاون پژوهشي دانشگاه زنجان، دكتر نقي لو معاون پژوهشي دانشگاه آزاد زنجان ، دكتر عباسي رياست جهاد دانشگاهي استان ودیگر اساتيد ونخبگان وپژوهشگران دانشگاه هاي استان زنجان برگزار شد  

ارسال نظرات