فرمانده سپاه شهریار،در واکنش به سخنان ترامپ:

سپاه از حمایت مردمان ستم دیده منطقه و‌جهان برخوردار است/تضعیف سپاه از سوی آمریکا بی تأثیر است/اتحاد مردم ایران،حاصل خون شهدا ست

سرهنگ یامینی،بابیان اینکه آمریکا با یاوه گویی خود بر ضد سپاه راه به جایی نخواهد برد،تصریح کرد:این نهاد نظامی که بر آمده از مردم ایران است،از حمایت مردم تحت ستم منطقه مورد حمایت قرار دارد وهرگز با وجود حمایت مردم داخلی و‌منطقه ای این نیروی ضد تروریستی تضعیف نخواهد سد.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۰۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهریار،باحضور سرهنگ امینی ا...یامینی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار و سعید ناجی،فرماندار شهریار جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر سپاه این شهرستان، در فرهنگسرای استاد شهریار شهرستان شهریارگزار شد.

این مراسم که با قرائت قران و پخش چند نماهنگ انقلابی آغاز شد،سرهنگ امین ا... یامینی فرمانده سپاه شهریار،با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری،و عدم اعتماد ایشان به آمریکا خاطر نشان کرد:امام خامنه ای عزیز مذاکرات را نشانه شخصیت و‌منطق جهموری اسلامی ایران در مذاکرات دانستند و‌فرمود آمریکا در مسئله برجام، غیر منطق وباطن خبیث خود را نشان داد و‌ماهیت این دولت تروریستی و‌تروریست پرور برای جهان نمایان شد.

وی،با توجه به یاوه گویی های شب گذشته ترامپ(رئیس جمهور آمریکا)مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسدارن، هدف سپاه را نابودی کامل داعش برشمردو اظهار داشت: در واقع سپاه موجب ذلیل شدن داعش و دشمنان در منطقه گردیده است و از این رو ‌آمریکا در منطقه منعفتش را از دست دادو‌ با این یاوه گویی ها نمیتواند راه به حایی ببرد و سپاه از حمایت مردمان ستم دیده برخوردار است.

اتحاد مردم ایران حاصل خون شهداست

فرمانده سپاه شهریار، به هم بستگی و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: اتحاد مردم ایران حاصل خون شهدا است و همچنین تدابیر مقام عظمای ولایت و پایمردی مردم و دولتمردان ایران در اطاعت از فرمان و رهنمودهای ایشان ،طناب وحدت قومیتی و‌مذهبی را روز به روز  در ایران محکمتر کرده است.

فرماندار شهریار:بسیج و سپاه برآمده از خود ملت است

بعد از سخنان فرمانده سپاه شهریار، سعید ناجی،فرماندار شهرستان شهریار نیز،در سخنانی از بسیج به عنوان مظهر آمادگی و هوشیاری ملت و مردم یاد کرد و اظهار داشت:سپاه و بسیج بر آمده از خود مردم است و هرگز دشمنان ایران اسلامی نخواهند توانست این نهاد مردمی را سست و تضعیف کنند.

وی بر این اساس گفت:وصایای شهدای دفاع مقدس،ایثارگران و آزادگان کشور،ادامه راه بسیج  و پشتوانه از ولایت مطلقه  فقیه بود.

در پایان جشنواره نیز، از نمونه های رده های مذکور از جمله:مسئولین تعلیم و تربیت،حلقه مربیان صالحین،اردویی،عملیات و فرمانده پایگاه صاحب الزمان حوزه ۵ حضرت مریم س شهریار، به عنوان رده های برتر در سطح ناحیه شهریار تقدیر و تشکر بعمل آمدو این حوزه به عنوان حوزه برتر استان تهران نیز معرفی گردید.

 

سپاه از حمایت مردمان ستم دیده منطقه و‌جهان برخوردار است/تضعیف سپاه از سوی آمریکا بی تأثیر است/اتحاد مردم ایران حاصل خون شهدا ست

 

سپاه از حمایت مردمان ستم دیده منطقه و‌جهان برخوردار است/تضعیف سپاه از سوی آمریکا بی تأثیر است/اتحاد مردم ایران حاصل خون شهدا ست

 

سپاه از حمایت مردمان ستم دیده منطقه و‌جهان برخوردار است/تضعیف سپاه از سوی آمریکا بی تأثیر است/اتحاد مردم ایران حاصل خون شهدا ست

انتهای پیام//

ارسال نظرات