فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

شهدای مدافع حرم؛تأمین کننده امنیت منطقه

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا؛مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم علی خوش لسان توسط پایگاه ابوذر ناحیه روح الله یزد در روز سه شنبه مورخ 25/7/96 ساعت 20 برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت:شهدای مدافع حرم؛ تأمین کننده امنیت منطقه هستند واین شهید عزیزاز شهرستان کوت عبدالله در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در کشور عراق به شهادت رسیده است.
وی تصریح کرد: شهید علی خوش‌لسان از اهالی شهرستان کارون و از منطقه هادی آباد است که به جمع رزمندگان مقاومت در کشور عراق پیوست.
زارع کمالی اظهار داشت: وی به صورت داوطلبانه از طریق بسیج مردمی حشد الشعبی عراق به نبرد با تکفیری‌ها اعزام شد و در این راه به فیض شهادت نائل آمد.
وی با بیان اینکه شهدا جریانی به راه انداختند که مایه عزت و سربلندی انقلاب اسلامی شده، تصریح کرد: مزد جریان هدایت شده‎ای که در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی حرکت می‌کند چیزی جز شهادت نیست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد خاطرنشان کرد: شهدا ویژگی‌های زیادی دارند یکی از این ویژگی‌ها این است که گویی از کاروان جا مانده اند و برای رسیدن به شهادت لحظه‎شماری می‎کنند.
لازم به ذکر است که برادر وی در استان یزد مغازه فلافلی دارد و در این مغازه برای مشتریان ادعیه و مداحی پخش می‌شود ویکی دیگر از کار‌های ایشان توزیع بن رایگان مغازه شان در میان مسافران است، این مغازه در صفائیه، میدان نعل اسبی، طوبی شرقی می‌باشد.
ارسال نظرات