مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

تقویت روحیه انقلابی راس برنامه کانون‌های مساجد است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: تقویت روحیه جهادی و انقلابی باید در راس برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۷۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید علی موسوی، در گردهمایی مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: تقویت فرهنگ دینی و تربیت نیروی انقلابی مهم‌ترین وظیفه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی افزود: تربیت دینی نسل جوان و نوجوان از وظایف مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که سربازان توانمند برای ظهور امام زمان (عج) باشند.


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد: نهادینه سازی این فرهنگ غنی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.


موسوی گفت: جنگ‌های صدر اسلام و پیروزی تعداد کم مسلمانان در جنگ بدر در برابر لشگر دشمن، نشان دهنده قدرت ایمان و مدد الهی است.


وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس اسرای جنگی عراق از بیش از ۲۵ کشور بودند، و جنگ تحمیلی، جنگ ابرقدرت‌ها با جمهوری اسلامی ایران بود.


موسوی، اظهار داشت: در این جنگ ملت ایران با دست خالی، اما تکیه بر قدرت ایمان و مددالهی بر دشمن تا دندان مسلح بعث که حمایت‌های شرق و غرب را با خود داشت به پیروزی رسید.


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، افزود: امروز نیز مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تکیه بر قدرت ایمان و مدد الهی برای نهادینه سازی روحیه ولایت مداری و انقلابی در بین نسل جوان و نوجوان جامعه تلاش کنند.


پایان پیام/z
ارسال نظرات