نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک:

انقلابیون،مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک گفت:تشکیل بسیج یعنی فرمول دفاع از انقلاب و‌انقلابیون ،مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۸۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک:حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک شب گذشته همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) در مراسم عزاداری بسیجیان حوزه مقاومت يك امام حسن(ع) شهرستان قرچک ایام محرم را ایام محاسبات برشمرد و خاطرنشان كرد: در عاشورا تصمیمات سختی گرفته شد، امروز هم باید حسابرسی داشت و تصمیم گيري كرد.
وي با يادآوري اينكه در كربلا دو صف اکثریت و اقلیت تشکیل شد، گفت: به ظاهر صف اکثریت محق بودند چرا كه آدم‌های کمی نبودند و داراي نفوذ بودند.
کارشناس دینی با اشاره به حالات زیرکانه، توانمندانه، سیاستمدارانه و بانفوذ معاویه مطرح كرد: او برای تفرقه بین شیعیان چندنين هزار عثمانی را از شام به كوفه كه تمرکز شيعيان بود آورد، كساني كه از حسین(ع) و ویژگی های اهل بیت خبر نداشتند چیزی نمی دانستند و به خاطر عرائض معاويه مبني بر خليفه كشي شيعيان، به خون اهل بیت هم تشنه شده بودند.
وي با توصيه به مراقبت بيشتر از فرزندان، به جنگ نرم پيش روي مؤمنين اشاره كرد و افزود: اين جنگ هم همينطور هست با نفوذ و آرام شكل مي گيرد و بسيار خطرناك است، آمده است تا دامن مؤمنين و متعهدين به انقلاب اسلامي را بگيرد.

كسي درباره باطل مذاكره نمي كند
مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه در بسيج قرچك جنگ فعلي را به مراتب سخت تر از عاشورا دانست و ادامه داد: فتنه اگر شفاف باشد درست اجرا نميشود، فتنه در فضاي غبار آلود به شكل قشنگتري انجام مي‌شود.
وي با توصيف اوصاف عمر سعد و شمر كه اهل نماز شب بود و چندين بار پياده به حج رفت، گفت: تصميم گيري و محاسبه سخت است، با بصيرت بايد ولي زمان را شناخت و صف مقابل را شناسايي كرد، امروز روز تصميم گيري است، بايد ديد كجاي معركه قرار گرفته ايم.
حجت الاسلام عبدالله پور با بيان اينكه مهم ترين وظيفه ما در عصر كنوني تصميم گيري است، اظهار داشت: ملت ما هر ساله در ايام محرم و صفر تصميم مي گيرند كه در كدام صف باشند، متأسفانه عده اي هم كه مدعي همراهي با امام راحل را دارند امروز در جامعه با آرمان ها و ارکان انقلاب اسلامي فاصله گرفته اند و از راه امام دور شده اند.
وي در پاسخ به كساني كه در كربلا مذاكره با دشمن را به امام حسين(ع) نسبت مي دهند، تأكيد كرد: انسان كه درباره باطل مذاكره نمي كند، آن موضوع فقط يك موعظه از سوي اباعبدالله(ع) به عمرسعد بود.
وي با ابراز تأسف از فراگير شدن شبهات در جامعه مطرح كرد: هرچه از انقلاب اسلامي دورتر شويم، عده اي شل مي شوند و كوتاه مي‌آيند، برخي به خاطر مصلحت انديشي از خيلي موارد گذر مي كنند. مصلحت انديشي نظام را به چالش مي‌كشد و ارزش ها را محو مي كند، كسي كه به سمت مصلحت انديشي مي‌رود، در يك جاي زندگي كوتاهي كرده است.

انقلابيون، مدافعان اصلي در جنگ نرم هستند
مسؤول امور روحانیون سپاه 15 خرداد با اشاره به بيان شهيد روحاني عبدالله ميثمي توان يك فرد و جامعه را به اندازه ارتباط او با خدا عنوان كرد و اظهار داشت: امروز هم قدرت جامعه اسلامی به اندازه ارتباط او با ولی فقیه است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شرح حال حبیب ابن مظاهر كه از امام زودتر به کربلا رسید، ولايت مداري را اولین شاخصه اصحاب امام حسین(ع) عنوان كرد و افزود: توابين هم مصداق افراد ولایت ناپذير بودند.
اين مقام مسؤول شهيد حججي را نمونه بارز ولايتمداري خواند و مطرح كرد: ولایتمداری یعنی هم گام بودن با ولي زمان، در همراهي ولي زمان همگامي مهم است نه جلوتر و نه عقب تر!

تشكيل بسيج يعني فرمول دفاع از انقلاب اسلامي
وي مدافعان اصلي در جنگ نرم حال را انقلابيون عنوان كرد و اذعان داشت: تشكيل بسيج يعني فرمول دفاع از انقلاب اسلامي!
مسؤول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه 15 خرداد از لحظه شناسي و دشمن شناسي به عنوان ديگر ویژگی های اصحاب امام حسین(ع) نام برد و خاطرنشان كرد: حضرت زينب(س) در سخت ترين لحظه ها چه در عاشورا و چه در بعد عاشورا دشمن شناس بود و در كوفه با خطبه هاي خود غوغا كرد.
وي در پايان با ابراز گلايه از دو قطبی کردن جامعه، ابراز كرد: ایجاد شکاف و اختلاف باعث می شود که ولي زمان به مسلخ كشيده شود هرچند كه بنا به فرموده رهبري عاشورا دیگر تکرار نمی شود چرا كه عاشورا باعث شد ملت ما بيدار شوند.

انقلابیون،مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند

 

انقلابیون،مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند

 

انقلابیون،مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند

 

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات