واکنش علمای اهل سنت خراسان شمالی نسبت به سخنان اخیر ترامپ علیه ایران

سپاه حافظ امنیت پایدار در منطقه است/اگر متحد باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

علمای اهل سنت خراسان شمالی نسبت به سخنان ترامپ علیه ایران واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۲۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  علمای اهل سنت خراسان شمالی نسبت به سخنان ترامپ علیه ایران واکنش نشان دادند.

 

حاج عبدالله آخوند خوش نظر امام جمعه اهل سنت خراسان شمالی گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیوانه است و حرف های یک دیوانه را هیچ کس قبول ندارد.

وی افزود: از اول انقلاب تا به امروز دشمنی آمریکا علیه ایران بوده و خواهد بود و هر اقدامی علیه ایران با اتحاد مردم و مسئولین بی اثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برجام ثابت کرد آمریکا دروغ گو و بدعهد است اظهار داشت: اگر مردم و مسئولین در مقابل دشمنان اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آخوند خوش نظر در ادامه با اشاره به صحبت های ترامپ درباره خلیج فارس، بیان داشت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و خلیج فارس خواهد ماند.

وی با حمایت از سپاه پاسداران ، گفت: آمریکا سپاه را به ناامنی متهم کرده است در صورتی که سپاه پاسدارن همیشه جلوی نا امنی را در منطقه گرفته و نگذاشته آمریکا به اهداف شوم خود برسد.

وی در پایان گفت: تمام مسلمانان با هم متحد هستیم و با رهنمود های ولی امر مسلمین جهان، دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حاج بایرام آخوند دهش، امام جماعت مسجد محمد رسول الله اهل سنت بجنورد گفت: آمریکا دشمن دیرینه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره از ابتدا به تحریم ایران اقدام کرده و امروز نیز در ادامه روند همین دشمنی با وارد کردن اتهاماتی از جمله جنگ طلبی و حمایت از تروریسم تلاش دارد ایران را تضعیف کند.

وی با تاکید بر ضرورت واکنش متقابل مسئولان کشور در قبال عهدشکنی آمریکا ، گفت: دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران بایستی با رهنمودهای رهبری و با نگاه به ظرفیت های داخلی کشور مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

آخوند دهش  در ادامه بیان داشت : دشمن در مقابل ایران نمی تواند کاری کند و دست به اقداماتی مانند نقض برجام و تمدید تحریم‌ها می‌زند اما به گفته امام خمینی(ره) ملت ایران از این تحریم‌ها ترسی ندارد .

ارسال نظرات