خبرهای داغ:
امام جمعه بادرود:

نورچشمی‌ها با زد و بند، وام‌های کلان و حقوق‌های نجومي دریافت می‌کنند

امام جمعه بادرود گفت: امروز با پدیده نورچشمی‌هایی مواجه هستیم که با سو استفاده از مناصب خود و زد و بندهای گوناگون وام‌های کلان و حقوق‌های نجومي دریافت می‌کنند در حالی که مردم به عنوان ولی‌نعمت اصلي انقلاب برای دریافت کمترین وام با مشکل مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۹۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به اینکه همه ما بر سر سفره انقلاب نشسته‌ایم، اظهار کرد: امروز توقع خانواده شهدا و ایثارگران از مسؤولان کشور این است که با تواضع بیشتر به درد مردم بیندیشند و برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

وی با اشاره به ایام محرم و زمینه‌های حادثه کربلا، افزود: باید مراقب باشیم که همچون افراد زمان امام حسین(ع) که ادعای پیروی از ایشان را داشتند اما در هنگام نیاز امام به آنان به دلیل تطمیع‌ها و فتنه‌ها، او را تنها گذاشتند عمل نکنیم تا مشابه حادثه عاشورا تکرار نشود.

امام جمعه بادرود با اشاره به خیل تحصیل‌کردگان بیکار در جامعه و لزوم توجه به مشکلات بازار و بیکاری این قشر از جوانان، تصریح کرد: هیچ‌کس به فکر این جوانان و مشکلات آنان نیست و عده‌ای تنها به فکر منافع خود هستند.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکلات اقتصادی مردم، خاطرنشان کرد: امروز با پدیده نورچشمی‌هایی مواجه هستیم که با سو استفاده از مناصب خود و زد و بندهای گوناگون وام‌های کلان و حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند در حالی که مردم به عنوان ولی‌نعمت اصلی انقلاب برای دریافت کمترین وام با مشکل مواجه می‌شوند و عده‌ای نیز به هرگونه برخورد با این پدیده اعتراض‌های نامعقول دارند و این مسؤولان در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.

قاسمی قرار دادن سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ها نتیجه شکست و استیصال سران آمریکا عنوان کرده و گفت: سخنان نامعقول ترامپ دیوانه مسؤولان کشور را بیش از پیش با هم متحد می‌کند و سپاه پاسداران در نگاه مردم ایران همواره نهادی حافظ انقلاب و امنیت آن بوده است و بنابراین با تمام وجود در برابر اقدامات آمریکا خواهند ایستاد.

وی با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان پیوند هر چه بیشتر این دو را زمینه‌ساز پیشرفت امر تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: پیوند بیشتر اولیا با مربیان مدارس به تقویت فرهنگ تربیتی و استحکام مبانی اخلاقی و تربیتی کمک کرده و به تبع آن آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار