فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی متعلق به یک نسل خاص نیست

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: شهید حججی نشان داد که دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی متعلق به یک نسل خاص نیست و جوانان امروز در برابر متجاوزان خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۶۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اردبیل  دوره آموزشی دو روزه دانش آموزان بسیجی، فرماندهان و شورای واحد های پیشگام در مجموعه شهید چمران واقع در شهرک ولیعصر(عج) گرمی برگزار شد.

سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در این دوره آموزشی با بیان اینکه شهید حججی نشان داد که دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی متعلق به یک نسل خاص نیست و جوانان امروز با درس گرفتن از مقاومت پدران خود در برابر هرگونه تجاوز خواهند ایستاد.

 وی افزود: روزهایی رزمندگان اسلام دردفاع مقدس از امکانات اولیه نبرد محروم بودند و امروز در سایه علم و راهبری‌های مقام معظم رهبری به پیشرفت های چشمگیری دست یافته ایم و به همین جهت دانش‎آموزان می‌توانند زمینه‌ساز شکوه علمی کشور باشند

سرهنگ رحیمی با اشاره به این که نسل امروز در کنار نسل گذشته برای دفاع از اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند، بیان کرد: شهید حججی با اخلاص تمام در صحنه دفاع از حریم اهل بیت (ع) حاضر شد و جان خود را در این راه فدا کرد تا به جهانیان نشان دهد، راه پیشکسوتان جهاد و شهادت لحظه ای متوقف نمی شود، بلکه با قدرت بیشتری ادامه می یابد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی : اگر روزی شهیدان با الهی بودن، زنده بودن و شاخص بودن توانستند مدلی در زمانه خود شوند و امروز دانش‌آموزان نیز می توانند با کسب رده های برتر علمی، پیشرفت کشور را سبب شوند و همچون شهدای گرانقدر به افتخار آفرینی بپردازید.

ارسال نظرات