یادواره شهدای حومه شرقی دهدشت برگزار شد

کد خبر: ۸۹۳۴۷۷۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت اظهار کرد:همزمانی این یادواره با ایام ماه محرم حکایت از استمرار حرکت و پویایی راه شهدا دارد.
سرهنگ انصاری با یادی از شهید حججی خاطر نشان کرد:این شهید والامقام برای رسیدن به شهادت به امام رضا (ع) متوسل شد و شهادت این شهید همانند واقعه کربلا باصلابت و پیروزمندانه بود.
سرهنگ انصاری با بیان توان وقدرت دفاع موشکی ایران اسلامی گفت:دشمن با اصل نظام مشکل دارد و می‌داند موشک ما وحدت ماست.
جانشین سپاه فتح استان در واکنش به سخنان وقیحانه ترامپ گفت:رئیس جمهور گاوچران آمریکا میگوید سپاه تروریست است، حال سوال مااین است که مگر داعش، منافقین و القاعده راشما تطمیع وتحریک نکردید وازطرق مختلف بانظام ما درگیرنشدیدو شکست نخوردید.
انصاری ادامه داد: مگر آرم سپاه بر بزرگترین ناو شما حک نشد؟ چه گزینه‌ای را سراغ دارید که انجام نداده باشید.
یادگارهشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب ما فراگیر است افزود: ال سعود و نوچه‌های آن از اسلام شیعی وحشت دارند وطالب اسلام امریکایی هستند وبرای همین هم در برابر ترامپ خود را خار می‌کنند.
سرهنگ انصاری با اشاره به یاوه گویی‌های ترامپ گفت: سپاه نوکر مردم است و ماموریتش حفظ دستاورد‌های انقلاب است و در دورترین مناطق ماموریت‌های جهادی را انجام می‌دهد.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه وظیفه مهمی دارد و آن هم گوش به فرمان رهبری بودن است گفت: هرجا و هروقت رهبری دستور بفرمایند سپاه پاسداران باصلابت تمام و با پشتیبانی مردم و نیرو‌های مسلح درس‌هایی کوبنده‌ای به دشمن خواهد داد و دشمن می‌داند که دست از پا خطا کند با قدرت و واکنش سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.
انصاری در پایان اظهارکرد: باید با همدلی و با حضور در صحنه و وحدت مثال زدنی همواره از نظام اسلامی پشتیبانی وحراست کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار