سید ساجد یعقوبی
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: با همکاری شورا و شهرداری اردبیل صدا و سیمای مرکز اردبیل آماده راه اندازی رادیو شهر در مرکز استان است.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۰۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
مرکز اردبیل آماده راه اندازی راه اندازی شهر می باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالله مددی در نشست با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر در اردبیل اظهار کرد: محور فعالیت شورا و شهرداری در قالب فرهنگسازی و حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری بسیار شایسته است و ما از این نقطه مشترک در تعاملات و همکاری ها استفاده می کنیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ را درازمدت در نتیجه گیری و ثمردهی واقعی توصیف کرد و بیان کرد: حرکتی که امروز در حوزه فرهنگی با جلب مشارکت شهروندان در اردبیل آغاز شده است قطعا نتایج سودمندی را در آینده توسعه این شهر شاهد خواهیم بود.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: شورای شهر به عنوان عصاره و چکیده رای و نظر مردم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ما آمادگی داریم در قالب رسانه ملی و در بخش‌های مختلف عملکرد این نهاد مدنی و مردمی را منعکس کرده و به شکل متقابل خواسته‌ها و مطالبات مردم را نیز به سمع و نظر آنها برسانیم.

مددی اضافه کرد: ما در بخش‌های مختلف صدا و سیما از معاونت خبر گرفته تا فضای مجازی و سایر بخش ها امکان تولید محصولات و فیلم ها و مستندات با محوریت توسعه فرهنگ شهرنشینی را داریم و از این حرکت شورا و شهرداری در تعامل با دستگاه ها و نهادهای فرهنگی حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: با مشارکت شورا و شهرداری ما آمادگی راه اندازی رادیو شهر را با هدف انعکاس اخبار و رویدادهای تخصصی شهر داریم و انتظار می رود با یک دوراندیشی و تعامل مثبت هر چه سریعتر زمینه راه اندازی رادیو شهر در اردبیل فراهم آید.

 در این نشست شهردار اردبیل نیز در سخنانی بر تلاش شهرداری برای راه اندازی شهر زیست محور تاکید و اظهار کرد: شهرداری با تمام توان خود تلاش می کند تا زمینه رفاه، آسایش و آرامش شهروندان فراهم آید.

حمید لطف اللهیان گفت: ما کارهای فرهنگی را در این سه سال مقدم بر فعالیت های عمرانی و خدماتی کردیم چرا که بر این باوریم در مسیر توسعه باید گام جدی و اساسی در تقویت مولفه های فرهنگی برداریم.

وی با بیان اینکه شهر بدون توسعه مبانی فرهنگی شهری مرده و کاملا بی روح است اضافه کرد: ما تا زمانی که نتوانیم مشارکت آحاد مردم را با تامین زیرساخت های فرهنگی فراهم کنیم امکان ندارد که در اردبیل بتوان شاهد بهبود شاخص های توسعه و روند تکاملی بود.

شهردار اردبیل فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری را وظیفه ذاتی و اولیه شهرداری اعلام کرد و گفت: آسفالت ریزی، گلکاری، چمن کاری، جمع آوری زباله و ... جزو وظایف اولیه شهرداری است ولی هر قدر در حوزه فرهنگی و اجتماعی و حمایت از فعالیت های هنری تلاش کنیم قطعا به نفع آیندگان بود.

 

ارسال نظرات