رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود:

در شهرستان ایجرود با کمبود فضا برای آموزش قرآن آموزان مواجه هستیم

در شهرستان ایجرود با کمبود فضا برای آموزش قرآن آموزان مواجه هستیم، در این راستا خیرین می توانند با وقف مکانی و مشارکتی در این راستا یاری رسان باشند.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۴۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود با اشاره به فعالیت کلاس‌های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ایجرود در شهرستان گفت: 300 قرآن آموز در ایجرود آموزش خواهند دید.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود در راستای ترویج حفظ قرآن قدم برمی‌دارند؛ کلاس های آموزشی در طول سال در روستاها و شهر های شهرستان ایجرود برگزار می شود.

وی با اشاره بر اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیره نسبت به تشکیل کلاسهای آموزش حفظ قرآن در سراسر کشور نموده و  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود نیز از این امر مستثنا نبوده است، اظهار داشت: ۱۹ کلاس آموزشی از سالجاری تاکنون کلاس های آموزش قرآن کریم در ایحرود دایر شده است.  

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ایجرود  با بیان اینکه ۱۵۰نفر قرآن آموز در کلاس های آموزشی مشغول فراگیری و حفظ قرآن در روستاها وشهرهای ایجرود هستند، تصریح کرد: کشور ما مورد هجوم فرهنگی دشمنان اسلام بوده که تنها رفع کننده این تهاجمات توجه به قرآن است.

غلامرضا نظری افزود: اگر ما خادمان و مسئولان دست به دست هم دهیم و نوجوانان و جوانان را به آموزش قرآن تشویق کنیم از تهاجم فرهنگی ممانعت می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایجرود با بیان اینکه با کمبود فضا برای آموزش قرآن آموزان در شهرستان مواجه هستیم، عنوان کرد: خیرین می توانند با وقف مکانی و مشارکتی در این راستا یاری رسان باشند.

وی  با اشاره بر اینکه سال گذشته ۲۷۰قرآن آموز در ایجرود آموزش دیدند، گفت: امسال ۳۰۰ قرآن آموز در ایجرود آموزش خواهند دید.

ارسال نظرات