فرمانده سپاه ناحیه طارم:

اعزام ۹8 نفر از بسیجیان طارم به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

تعداد ۹۸ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر در قالب دو اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۶۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در مراسم اعزام دانش آموزان بسیجی خواهر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور گفت: تعداد ۹۸ نفر از دانش آموز بسیجی خواهر با حمایت سپاه ناحیه طارم و اداره آموزش و پرورش و همراهی سایر مسئولین ادارات این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

اقبال جهانبخشی افزود: هدف از برگزاری سفر راهیان نور آشنایی نسل جوان در کنار دیگر اقشار با فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی شهدا، رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت تصریح کرد: راویان فتح و روحانیون همراه کاروان با تشریح عملیات و حال هوای معنوی رزمندگان در شب‌های عملیات، روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی در جوانانی که در زمان جنگ و دفاع مقدس حضور نداشتند را تقویت می‌کند.

جهانبخشی با بیان اینکه در این بازدید کاروانهای اعزامی از مناطق عملیاتی مریوان و سنندج و یادمانهای شهدا بازدید خواهندکرد، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های فرهنگی قابل اجرا در این مناطق خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما باید وظایف خود را در قبال شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم آنها به درستی انجام دهیم تا آنها از ما راضی باشند.

در ادامه یعقوب رحمانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم در این مراسم امنیت، آرامش و آسایش حاکم در کشور را مرهون خون پاک شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست وگفت: ملت ایران برای به ثمر نشستن این انقلاب هزینه های زیادی را متحمل شده است بنابراین وظیفه یکایک ما انسانهاست که نگهدار مملکت و پاسداشت خون پاک شهدا باشیم.

یعقوب افزود : آمار شهدای جنگ تحمیلی عراق بیش از ۱۸۸ هزار نفر بود که از این تعداد ۳۶ شهید دانش آموز، ۳۷۲۸ شهید معلم، ۲۷۵۷ شهید روحانی، ۸۸ شهید مسیحی، ۹ شهید زرتشتی و ۹ شهید کلیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات