مدیرعامل خبرگزاری بسیج استان لرستان:

نشست اصحاب رسانه با خبرنگاران افتخاری بسیج لرستان برگزار شد

مدیرعامل خبرگزاری بسیج استان لرستان گفت : نشست اصحاب رسانه با خبرنگاران بسیجی استان لرستان با حضور مسئول خبرگزاری بسیج، خبرگزاری تسنیم و خبرگزاری فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سجاد میرزایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: خبرنگاران لحظات نابودشانی و زوال یافتنی را ابدی و جاودان می‌سازند اظهار داشت: نشست اصحاب رسانه با خبرنگاران بسیجی استان لرستان در سپاه لرستان برگزار شد.

وی افزود: پیدایش فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را چنان برجسته کرده که استمرار و تکامل انقلاب اسلامی منوط به توجه خاص و جدی و سرمایه‌گذاری نظام در این زمینه است. این‌یکی از جهاتی است که حوزه‌ی فضای مجازی را در نظر رهبری معظم به‌اندازه‌ی خود انقلاب اسلامی پراهمیت کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج استان لرستان با اشاره به اهمیت جذب شهروند خبرنگار در جهت انعکاس اخبار سطح شهر و فعالیت این بخش تصریح کرد: انعکاس صحیح و به‌موقع اخبار و رویدادها در موقعیت‌های مختلف، نشان از عظمت و اهمیت حرفه خبرنگاری دارد .


لازم به ذکر است که در این نشست مسئول خبرگزاری فارس به مسائل فنی خبرنویسی و نحوه تیتر زنی و.. پرداخت ومسئول خبرگزاری تسنیم نیز در راستای بصیرت افزایی در فضای مجازی در حیطه خبر به بیان مسائلی پرداختند.

انتهای خبر/ز


ارسال نظرات