کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان قرچک،به مناطق عملیاتی غرب کشور با هدف آشنایی با دوران دفاع مقدس اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۶۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از قرچک:مسئولین قرچك با حضور در گلزار شهداي اين شهرستان، اولین گروه از دانش آموزان دختر را طی مراسم باشکوهی،با هدف آشنایی با دوران دفاع مقدس به يادمان شهدا و مناطق جنگی 8سال دفاع مقدس غرب کشور بدرقه کردند.

در این مراسم فرمانده نيروي انتظامي، جانشين فرمانده سپاه قرچك، مدير آموزش و پرورش، ديگر مسئولين محلي و جمع کثیری از خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.

این دانش آموزان با حضور در گلزار شهدای گمنام قرچك در قالب 7دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران 8سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.
سروان علي اصغر شهيري جانشين سپاه 15 خرداد در این مراسم گفت: راهيان نور مظهر پاسداشت مجاهدت هاي فرزندان قهرمان اين ملت در 8 سال دفاع مقدس است كه به ما ارزاني شده است.

وي ادامه داد: راهيان نور بستري براي ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و تربيت جهادي و انقلابي نسل جوان و آينده است.

شهيري مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس را یادگار عزت و سربلندی ملت ایران دانست و ابراز كرد: هرگز نباید رشادت هاي شهدا، رزمندگان و ايثارگران را فراموش کرد.

اين مقام مسئول در پايان تصريح كرد: اين سفر معنوي زمينه ساز خلق حماسه هاي بي نظير ديگر در عرصه هاي مختلف مخصوصاً جهاد كبير خواهد بود.


شایان ذکر است، دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی فرهنگی در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور حضور یافته و از این مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.

 

دانش آموزان قرچكي راهي يادمان‌هاي‌ شهدا شدند

 

دانش آموزان قرچكي راهي يادمان‌هاي‌ شهدا شدند

 

دانش آموزان قرچكي راهي يادمان‌هاي‌ شهدا شدند

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات