رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز:

دو تیم پزشکی شامل 100 نفر از بسیج جامعه پزشکی استان البرز در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز بابیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 100 نفر شامل پزشک، پرستار، بهیار ثبت‌نام‌شده‌اند که این افراد در قالب 2 کاروان در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۲۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج،  دکتر جلال غفار زاده با اشاره به ایام اربعین سال جاری اظهار داشت : اولین کاروان در تاریخ 13 و کاروان دوم 16 آبان ماه اعزام می‌شود و در موکب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در شهر کربلا مستقر می‌شود.

دو تیم پزشکی شامل 100 نفر از بسیج جامعه پزشکی استان البرز در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند

غفار زاده بابیان اینکه استقبال از سوی جامعه پزشکی برای شرکت در اردوهای جهادی خوب است  اضافه کرد: بیمارستان صحرایی فردیس در کشور تنها بیمارستانی است که توانسته دایر و روزانه به 300 نفر ارائه خدمت  کند و نیاز به مساعدت دستگاه‌های دیگر دارد.

غفار زاده بابیان اینکه مشکین‌دشت و ساوجبلاغ درخواست برای انتقال این بیمارستان به آنجا را کرده‌اند، اضافه کرد: کلینیک ویژه در فردیس با محوریت بسیج جامعه پزشکی استان تا یک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 2 کانون دیگر بسیج جامعه پزشکی در نوردیدگان و نظام پرستاری راه‌اندازی می‌شوند ،بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به دنبال این است که بیمارستان‌های دولتی به‌تنهایی به یک کانون تبدیل شود.

منبع: سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها