تجمع غرفه داران بازار جدید ماهی فروشان بندرعباس/استاندار هرمزگان دستور پیگیری داد

جمعی از ماهی‌فروشان بندرعباسی امروز جلوی ساختمان استانداری هرمزگان تجمع و نسبت به عدم تحویل غرفه‌هایشان در بازار جدید ماهی‌فروشان اعتراض کردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۱۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان با اعلام این خبر افزود:  نام نویسی متقاضیان اربعین از ابتدای شهریور آغازشده است و تا 8 آبان ادامه دارد.

 

بهروز اکرمی با بیان اینکه تاکنون برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر روادید صادرشده است، خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی برای نام نویسی به پایگاه اینترنتی www.samah.haj.ir   و یا دفاتر کارگزاری استان مراجعه کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان ادامه داد: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین کشور تنها افرادی می‌توانند ویزای اربعین دریافت و از مرز خارج شوند که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند.

 

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان متقاضیان حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند، اضافه کرد: ۲۱موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین برپاشده است که ۳ موکب در هرمزگان،۵ موکب در مرز شلمچه و بقیه در کشور عراق است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان در پایان تصریح کرد: مرز ورودی هرمزگانی‌ها شلمچه است و برای پذیرایی از این زائران یک موکب در حال ساخت در این مکان است.

ارسال نظرات