مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد مطرح کرد:

کسب ۹ مقام قرآنی درسطح کشور توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در سال گذشته موفق به کسب ۹ مقام در سطح کشور شدند که از این تعداد هفت مقام توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد کسب شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۳۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، دراختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که در سالن همایش‌های حوزه هنری لرستان برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته در سطح آموزشگاهی یازده هزار و ۷۰۰ نفر، در سطح شهرستان دو هزار و ۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۵۹ نفر به مسابقات استانی راه یافتند که دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک خرم‌آباد موفق به کسب ۲۷ رتبه اول، ۲۳ رتبه دوم و ۱۳ رتبه سوم شدند.

وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در این دوره از مسابقات مقام اول استان را کسب کرده است و در مسابقات کشوری نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان موفق به کسب پنج مقام شدند که سه نفر از آن‌ها از دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد بودند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد گفت:دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در سال گذشته موفق به کسب ۹ مقام در سطح کشور شدند که از این تعداد هفت مقام توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد کسب شد.
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات