مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قشم

شناخت خدا، راه نجات از پستی ها و پلیدی های دنیا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: تنها راه نجات از پستی ها و پلیدی های دنیا و موفقیت در زندگی راه شناخت خداوند است
کد خبر: ۸۹۳۵۷۷۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان ، حاج آقا خالصی در دوره امربه به معروف و نهی از منکر سربازان سطح 1و2 ودر کلاس باموضوع مشاوره ازدواج  گفت: شناخت خداوند از ضروریات زندگی هرفردی در زندگی است و کسی که ارتباط خوب با خدای خود دارد خداوند نیز او را یاری خواهد کرد.

وی با توجه به حساسیت بحث ازدواج جوانان به خصوص سربازان تاکید کرد: مرحله ازدواج در زندگی یک فرد مرحله ای بسیار حساس و مهم است که جوانان در انتخاب همسر باید نهایت دقت را داشته باشند و از ازدواج با هرفردی به خصوص سبزه مزبله بپرهیزند که این خود میتواند آثار روحی و روانی و مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.

وی در بحث هم کفو بودن نیزتصریح کرد: دختر و پسری که قصد ازدواج با همدیگر را دارند باید هم کفو یکدیگر باشند و این هم کفو بودن میتواند در مسائل اقتصادی، مذهبی و طبقات اجتماعی باشد که عدم توجه به این مسئله نیز میتواند در زندگی افراد مشکل ایجاد کند.

وی همچنین بیان داشت: یکی دیگر ازمشکلات و موانع زندگی مشترک گرفتار شدن افراد در فضای مجازی و استفاده ناصحیح از آن است به طوری که امروزه یکی از عوامل اصلی طلاق زوجین از یکدیگر استفاده بیش از اندازه و ناصحیح از فضای مجازی است

حاج آقا خالصی همچنین گفت: امروزه خیلی از افراد عبد و بنده ی دستگاه های بیگانه در ترویج فرهنگ غلط غربی هسستند که ذهن ، عقل و جسم آنها تماما" در اختیار دشمن است و اینها همان افرادی هستند که خود را به تسخیر دشمن درآورده اند.

وی همچنین از ماهواره نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل فروپاشی خانواده ها اشاره کرد وگفت: عده ای دانسته یا ندانسته وبا این تفکر که ما از کانال های مجاز ماهواره استفاده خواهیم کرد دستگاه ماهواره را وارد زندگی خود کردند غافل از اینکه شیطان در کمین آنهاست و کوچکترین وسوسه ای باعث میشود کاری کنند که زندگی آنها از هم پاشیده شود.

بر اساس این گزارش دوره امر به معروف ونهی از منکر سربازان سطح1و2 به مدت چهار روز وباموضوعات جنگ نرم، عقاید اسلام، آموزش صحیح نماز، سیاسی و امر به معروف ونهی از منکر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد

ارسال نظرات