فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

بسیج دانش آموزی ؛اثرگذار و سازنده بدنه فعال جامعه

به همت حوزه شهید مطهری از ناحیه روح الله یزد؛ گردهمایی جوانه های آسمانی در فرهنگسرا شهرداری برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۳۵۸۰۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مراسم گردهمایی جوانه‌های آسمانی به همت حوزه شهید مطهری از ناحیه روح الله یزد برگزار شد. این برنامه با حضور دانش آموزان پنج مدرسه از حاشیه شهر یزد برگزار شد و مفاهیم دینی، نکات اخلاقی در قالب بازی و شعر و داستان به دانش آموزان منتقل شد و در نهایت ۲۵۰ عدد کیف و لوازم التحریر و همچنین پوستر شهید شاخص بسیج دانش آموزی در بین دانش آموزان توزیع گردید.
سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به اهمیت نسل نوجوان و جوان جامعه و توجه به آن‌ها اظهار کرد: بسیج که برگرفته از متن جامعه و مردم است در اقشار مختلف جامعه حضور دارد و بسیج دانش آموزی در قشر دانش آموزی دارای نقش مهم و پایه‌ای است.
وی افزود: تهدیدات نرم دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی بر روی نسل نوجوان و جوان جامعه بوده است و این قشر نیز از ابتدا در معرکه‌های مختلف انقلاب اسلامی در برابر دشمن حضور داشته اند و تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه بصیرت و آگاهی این نسل است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی به فرمود: ه رهبر فرزانه انقلاب اثرگذار و مهم و ساختارساز بدنه فعال جامعه است و باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با توجه به منویات رهبر انقلاب نیاز به سرمایه گذاری و توجه دارد بیان کرد: بسیج دانش آموزی برای کادرسازی برای نظام اسلامی دارای اهمیت است و باید با برنامه‌های هدفمند و اثرگذار در این زمینه توجه کرد.
ارسال نظرات