فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

سپاه و بسیج پیشتاز کمک به مظلومان جهان

به منظور یاری رساندن به مسلمانان مظلوم میانمار؛بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به جمع آوری کمک نقدی نمود.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۰۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در گفتگو با خبرگزاری بسیج یزد گفت:در این دوران مدرنیته و متمدن؛ در برابر دیدگان جهانیان، مردمان مظلوم و محروم در جنوب شرقی آسیا، تنها به جرم مسلمان بودن مورد شدیدترین ظلم‌ها و بیرحمانه‌ترین رفتار‌ها قرار گرفته‌اند.
مشاهده چنین صحنه‎های غیر انسانی، خصوصاً برخورد‌های ظالمانه با کودکان، زنان وسالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع، وجدان هر انسان آزاده‌ای را به دردمی‌آورد.
وی در ادامه افزود:طرح رژیم صهیونیستی برای پاک کردن چهره ظالم و کودک‌کش خویش و گسترش فرهنگ ظلم و ستم بر کودکان، سالخوردگان و انسان‌های بی‌گناه با هماهنگی دولت میانمار، نشان از جنایتی دهشتناک و سازمان‌ یافته علیه مسلمانان محروم روهینگیا دارد.
وی همچنین اذعان کرد: این توطئه شوم و سازمان‌یافته صهیونیزم بین‌الملل، نسل‌کشی مسلمانان، سرکوب و کوچ اجباری، آوارگی و دربه‌دری، پاکسازی قومی و نژادی، قتل عام، کشتار و بی‌ثباتی منطقه‌ای را به دنبال دارد. درک صحیح از این توطئه حساب‌شده، مسئولیت همه نهاد‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل، سازمان دیده‌بان حقوق بشر، سازمان کنفرانس اسلامی و دولت‌های دیگر را بیش از پیش سنگین می‌کند؛ لذا لازم است برای جلوگیری از تکرار چنین فجایعی، ضمن تنبیه جنایتکاران، اقدامات عاجل و موثری به عمل آید.
وی در پایان تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان جهان است و کشور‌های قدرتمندی مثل آمریکا علیرغم اینکه خودشان هیچ کمکی نمی‌کنند و وقتی ایران قصد دارد به این کشور‌ها کمک کند اسم اینکار را دخالت در امور داخلی کشور‌ها می‌گذارند و سپاه در جمهوری اسلامی از سایر ارگان‌ها در این امور خیر پیشقدم است.
ارسال نظرات