گله مندی استاندار از پیشرفت کاری محور پاتاوه -دهدشت

استاندار در نشست شورای اداری شهرستان لنده پیشرفت کاری محور پاتاوه -دهدشت را نا مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۴۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
علی محمد احمدی در نشست شورای اداری شهرستان لنده، با بیان اینک هدف از این سفر بازدید از بخش‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام لنده اس گفتپیشرفت کاری محور پاتاوه ـ. دهدشت مطلوب نیست‌: در بازدید از پروژه‌های راه‌های ارتباطی، بخش‌های فرهنگی، آب شرب و فضای آموزشی به عمل آمده به طور نسبی پروژه‌های شهر لنده پیشرفت کاری خوبی داشته است.
استاندار با اشاره به محدودیت منابع موجود و سطح توقعات مردم افزود: پروژه اتصال جاده لنده به محور پاتاوه ـ. دهدشت از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است و با وجود فعال بودن طرح پیشرفت کاری مطلوبی ندارد.
وی گفت: امید است با پیگیری‌های که در ماه‌های آینده انجام می‌شود منابع لازم استانی و سایر منابع دیگر تامین شود و پیمانکار طرح اتصال جاده لنده به محور پاتاوه - دهدشت فعال‌تر شود.
وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین مسائل تاثیر‌گذار در جامعه است، تاکید کرد: در خصوص تکمیل طرح‌های مجتمع فرهنگی، مصلی نماز جمعه و فرهنگ سرا در این شهرستان در نیم فصل مالی باقی مانده آنچه در توان ما است برای تامین اعتبار این پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه مالی ما در سال ۹۷ است و به طور قطع مدیریت و برنامه‌ریزی خوبی در سال آینده داریم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در حاشیه نشست شورای اداری لنده گفت: در ۴۰ سال گذشته نظام خدمات خوبی به استان ارائه کرده است، ولی بی مهر‌های مرکز استان به کهگیلویه و کهگیلویه به لنده واقعاً جای تاسف دارد.
عدل هاشمی پور افزود:ساخت مخزن آب شرب شهرک فجر لنده نیازمند عزم جدی مسئولان آبفای شهری است که متاسفانه به حال خود رها شده است.
هاشمی پور با اشاره به وضعیت دکل مخابراتی روستا‌های بخش موگرمون و عدم پوشش خطوط تلفن همراه در این روستا‌ها از نبود فرهنگسرا، ایستگاه برق لنده و وضعیت نامناسب مصلی نماز جمعه این شهر گلایه کرد.
فرماندار لنده هم در این نشست با بیان اینکه شهرستان لنده هشتمین شهرستان در استان کهگیلویه وبویراحمد است که در دولت دهم از بخش به شهرستان ارتقا یافت گفت:این شهرستان با بیش از ۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، دارای دو بخش مرکزی و موگرمون، جمعیتی افزون بر ۲۲ هزار نفر دارد که ۴۱ درصد در روستا‌ها و بقیه هم در شهر و شهرک‌های لنده ساکن هستند.
دارا کریمی نژاد افزود: وجود معادن بوکسید، گچ طبی با غنای بالای ۹۰ درصد، فسفات در روستای قیام و گوگرد قابلیت‌های بالقوه‌ای هستند که باید عملیاتی شوند.
وی افزود:با تلاش‌های استاندار قبلی و همت مدیران شهرستان لنده و با انتخاب این شهرستان به عنوان مجری طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی، به زودی شاهد استقرار بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده برای اجرای طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خواهیم بود.
ارسال نظرات