برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی خانه مطبوعات استان

انتخابات خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد به صورت تمام الکترونیکی همزمان با ٨ استان کشور در آبانماه ١٣٩٦ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۵۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
آزاد خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی ادارهبرگزاری انتخابات تمام الکترونیکی خانه مطبوعات استان در آبانماه ۹۶ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست هماهنگی انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان گفت: انتظار داریم همه‌ی اهالی مطبوعات در برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس خانه مطبوعات استان نیز گفت: بدون پول و اعتبار نمی‌توان کاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی استان انجام داد.
همت الله دانش افزود: بسیاری از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایای بیمه خبرنگاری محروم هستند و مدیران مسئول موظفند نسبت به بیمه کردن خبرنگاران خود اقدام کنند.
در این نشست کارشناس خانه مطبوعات کهگیلویه وبویراحمد به روند برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات از ١٠ آبان امسال در سراسر کشور و استان اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی‌های انجام شده تاکنون ٦٧ نفر از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند که ٤٢ نفر از آن‌ها تایید نهایی شده اند.
آسیه حسین زاده افزود: ٢٥ نفر نیز نقض مدارک داشته یا در وضعیت تایید مدیر مسئول هستند.
وی ادامه داد: کسانی که قصد دارند در هیات مدیره خانه مطبوعات نامزد شوند تا ٣ آبان سال جاری فرصت دارند کاندیداتوری خود را اعلام کنند و کسانی که در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام شده اند نیز تا ٨ آبان امسال فرصت دارند نسبت به نام نویسی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
ارسال نظرات