سخنان منافقانه ترامپ هویت بداخلاق وی را به ملل نشان داد

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد درمجلس خبرگان رهبری سخنان رئیس جمهوری آمریکا راجع به ایران را بی ادبی و هرزه گویی دانست.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۵۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
نماینده، ولی فقیه در استان گفت: رئیسلفاظی‌های بی اساس رئیس جمهوری آمریکا جمهور آمریکا این کاسب سیاسی و افریت بین المللی، این انسان هتاک و هرزه و درغگو سخنی بیان ذاشت که تازه نبود و هیچ تعجبی هم نباید کرد.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: بی ادبی، خیره سری، بداخلاقی و تحریف تاریخ و جغرافیا کار استکبار و الگو‌های استکباری است.
وی با بیان اینکه این سخنرانی یک جلوه زشت داشت و یک جلوه زیبا، گفت: جلوه زشت آن سخن گفتن با مردم آمریکا بود که مردمش را بی بصیرت، نا آگاه و انسان‌های جاهل دانست که با آن‌ها اینگونه سخن گفت و زشت است یک سخنران و آن هم در موقعیت رئیس جمهور اینچنین پردروغ، منافقانه و بازیگرانه با مردمش صحبت کند.
ملک حسینی افزود: با مردم جهان و دول خارجی اینچنین دروغ پردازانه سخن گفتن و توهین به ملتی که همیشه مظهر اقتدار و آبرو بودند کاری زشت و ناپسند بود.
وی گفت: این سخنان پرده از یک واقعیت برداشت و آن اینکه انقلاب به موفقیت رسیده بود و توانسته بود دشمن را در نقطه‌های امیدش مایوس کند و در جایی که دشمن می‌خواهد پیروز باشد آن را محکوم به شکست کند.
ملک حسینی با بیان اینکه سپاه پاسداران مظهر اقتدار و عامل امنیت توانسته موفق باشد افزود: این سخنان سخیف ترامپ نشان داد که انقلاب و رهبر عزیز ما در تصمیم خود در مقابله با آمریکا تا آنجا که توانسته اند پیروز شده اند و پیروزی بزرگ با رسوایی و خواری دشمن نزدیک‌تر است.
نماینده، ولی فقیه در استان گفت: اگر ما همدل، یکصدا و پایبند به آرمان‌ها و تلاشگر باشیم، تهدید‌ها و تحریم‌ها هرگز نمی‌تواند خللی در کشور ایجاد کند، زیرا خودمان به دست خودمان و با اندیشه خودمان می‌توانیم به آنچه که دشمن نمی‌خواهد و ما می‌خواهیم یعنی شکل گیری یک نظام دینی با رسیدن به رفاه مناسب و عزت معقول و اقتدار شکوهمند برسیم.
ارسال نظرات