اولین ساختمان آتش نشانی روستایی بویراحمد کلنگ زنی شد

کلنگ زنی پروژه آتش نشانی در روستای "گوشه" یاسوج با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۶۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد بعد از ظهر پنجشنبه در این آیین که با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و مسئولین برگزار شد، گفت: در چهارسال اخیر شاهد تحول اساسی در عمران و آبادی روستا‌ها هستیم.

نظری افزود: از جمله روستا‌هایی که نمونه فعالیت‌هایی از این قبیل است، می‌توان گوشه را نام برد و عمده کوچه‌های آن آسفالت شده است و در توسعه فضای سبز نیز اقداماتی انجام شده است.

فرماندار بویراحمد گفت: در روستا‌های اطراف یاسوج بوستان‌های روستایی در حال احداث است و همچنین برای بوستان گوشه اعتباراتی پیش بینی شده است.

نظری به کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی گوشه اشاره کرد و عنوان داشت: به علت آتش سوزی‌های متعدد و نابودی درختان بلوط احداث این آتش نشانی نیاز بود، و با احداث این ایستگاه کار مناسبی انجام می‌شود و و این ساختمان برای این نقطه حیاتی بود.

وی افزود: در سرآبتاوه و چنین مناطقی آتش نشانی احداث و میزان خسارت به منابع طبیعی کمتر می‌شود و این کار ارزشمند است.

نظری اظهار کرد: در گذشته در برخی روستا‌ها یک متر آسفالت روستایی نبود و امروزه با تحقق خدمات رسانی ها، انتظارات بالا رفته است.

وی افزود: بنیاد مسکن نیز نقش تاثیر گذاری داشته است و در حوزه عمرانی روستایی اقدامات مناسبی انجام داده است.

نظری با تاکید بر لزوم افزیش امید بین مردم، خاطرنشان کرد: حق مردم بهره مندی بیشتر از خدمات است و حجم بالایی از عمران و آبادانی در حال انجام است و باید به مردم امید داد.
ارسال نظرات