رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با«بسیج» :

یکی از اصلی ترین اهداف اردوهای جهادی کار فرهنگی است

سردار غلامی گفت: گروه‌ها جهادی در کنار فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهند برنامه‌های متنوع فرهنگی مثل یادواره شهدا و انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی را نیز دارند.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۹۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اردوهای جهادی سال گذشته به خوزستان 13 زوج  زندگی مشترک خود را در کنار شهدا برای خدمت‌رسانی آغاز کردند و همین برای ترویج سبک زندگی کافی بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: فلسفه اصلی اقدامات گروه‌های جهادی در حوزه خدمت‌رسانی، کار فرهنگی است. این گروه‌ها در کنار فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهند برنامه‌های متنوع فرهنگی مثل یادواره شهدا و انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی را نیز دارند.

وی تصریح کرد: خدماتی که در اردوهای جهادی تعطیلات تابستان ارائه شد حجم قابل‌توجهی بود به‌طوری‌که 120 هزار نفر در تابستان سال 95 به اردوهای جهادی رفتند و 340 کلاس در بحث ترویجی و آموزشی برگزار شد.همچنین در بحث اقتصاد مقاومتی بیش از 2000 واحد کوچک راه‌اندازی شد. این اقدامات تمرکز بر سبک زندگی و آموزش بر توانمندسازی مردم برای ایجاد اشتغال و به‌صورت ویژه در دستور کار اردوهای جهادی قرارگرفته است و الحمدالله به‌خوبی دارد پیش می‌رود.

ارسال نظرات