امام جمعه موقت خرم‌آباد:

آمریکا با توان موشکی و اقتصاد مقاومتی درون‌زای ملت ایران مخالف است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت : آمریکا با توان موشکی و اقتصاد مقاومتی درون‌زای ملت ایران مخالف است و به همین دلیل دیروز هسته‌ای را بهانه کرده، امروز قدرت موشکی و فردا نیز مورد جدیدی را بهانه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۰۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد ،با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان، تصریح کرد: ایشان خطاب به نخبگان فرمودند که قطعا آمریکا حمله و هجمه جدیدی را علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده و این بار نیز از ملت ایران شکست خواهد خورد.

 

وی افزود: آمریکا با عناصر اقتدار و قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران مخالف است، با توان موشکی و اقتصاد مقاومتی درون‌زای ملت ایران مخالف است و به همین دلیل دیروز هسته‌ای را بهانه کرده، امروز قدرت موشکی و فردا نیز مورد جدیدی را بهانه خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: بی‌اعتنایی به القائات دشمن جایز نیست، ناامیدی و مایوس نمودن جوانان ایرانی از جمله القائات دشمن بوده و لذا ضرورت دارد با افزایش قدرت دفاعی و استفاده از تجربه دفاع مقدس و جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

 

متقی‌نیا گفت: امام با وابستگی و زیر سلطه دشمن قرار گرفتن مخالفت نمود و سالیان سال به دلیل اعتراض در تبعید به سر بردند و بایستی گفت که دشمنی امروز آمریکا نیز به همین دلیل بوده که ما نمی‌خواهیم زیر سلطه استکبار برویم.

 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد فاجعه انسانی و نسل‌کشی مسلمانان میانمار و یمن هستیم و این در حالی است که مجامع بین الملل و مجامع مدعی حقوق بشر نظاره‌گر این فاجعه بوده اما کار قابل توجهی را انجام نمی‌دهند و به همین منظور کمک به این مسلمانان وظیفه انسانی ما و عمل کردن به توصیه حضرت علی( ع) است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات