خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان کوچک‌ترین حرکات آمریکا را مد نظر داشته باشند/لزوم دشمن‌شناسی در جامعه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمن توان حمله نظامی را نداشته اما باید به تمام حرکات آنان دقت داشت.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۶۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه بیان ‌کرد: بی شک سخنان اخیر دشمن و آمریکا غیر منطقی بوده و آنان توان حمله ندارد، اما با این وجود دشمن شناسی، موقعیت شناسی و عدم غفلت، از ضروریات بوده و مسئولان و مردم باید کوچک ترین حرکات آنان را مد نظر داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در ایام زیارت اربعین در خاک عراق موکب های حسینی به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به زوار بوده و این امر به ندرت در کشور ما دیده می شود بنابراین جای تاسف دارد که گاهی هزینه ها در دوران این سفر بیشتر از زمان های دیگر است،پس در این زیارت چه از طرف مسئولان و چه از سوی مردم باید آبروداری کرده و به زائرین خدمت رسانی شود.

 امام جمعه ارومیه تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نخبگان و مخترعین برای مقابله با دلال ها، باید مورد توجه قرار گرفته و مسئولان در مقابل انحصار برخی مسائل توسط این دلال ها بایستند.

قریشی ضمن تقدیر از خدمات استاندار سابق خاطر نشان کرد: بابت آرامش استانی در دوران مدیریت قربانعلی سعادت استاندار سابق تشکر کرده و امید است که محمد مهدی شهریاری با مطالعه و شناخت وضعیت آذربایجان غربی مسئولیت و مدیریت خوبی را به جا آورند چرا که تنها عمل صالح انسان را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: در خانواده ای اسلامی سپاسگزاری یکی از عوامل دوام این بنیان بوده و عدم تشکر در مقابل نعمت مانند عدم توبه از گناه است، بنابراین زوجین و فرزندان به این موضوع اهتمام ورزند.

ارسال نظرات