تهدیدهای داخلی خطرناکتر از دشمنان خارجی

دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، همصدا و همدل باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۷۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
نماینده ولی فقیه در سفر به تهدیدهای داخلی خطرناکتر از دشمنان خارجی چرام با حضور در گلزار شهدای این شهر و قرائت فاتحه شهدا را مایه افتخار و برکت هر شهرستان دانست.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با حضور در نماز جمعه شهر چرام با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) افزود: همه میدانیم مصباح هدایت چیست و کیست.
وی گفت: حسین ابن علی(ع) رای عقل ها و اندیشه ها و نور و چراغ برای کشتی نجات است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: شش عنصر توحید، رسالت نبوی ، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حاکمیت انسان های پاک راز موفقیت یک جامعه است.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: هدف سخنان رئیس جمهور آمریکا ایجاد خشم در ایرانیان بود و کشوری که بتواند برای آمریکا بحران زا باشد، موفق است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ایران مخالف تروریسم است افزود: تروریست خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران توسط ترامپ نشان از موفقیت این نهاد انقلابی و پیروزی برای ایران است.
وی تهدیدهای درونی را ناشی از سیاست بازی ها و جناح بندی های بی مورد اعلام کرد و گفت: تهدید های درونی از تهدید های خارجی بدتر است.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنانش عنوان کرد: دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب نشویم.
ارسال نظرات