انفجار، کارگاه صنعتی را به کام آتش کشاند

خبرگزاری بسیج: انفجار و آتش سوزی در یکی از کارگاه های شهرک صنعتی مهدی آباد، زنگ خطر مرکز آتش نشانی شهرداری کهریزک را به صدا درآورد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۰۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ وحید فروغی مسئول آتش نشانی کهریزک گفت: یکی از شهروندان شهر کهریزک با آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کهریزک تماس گرفته و اعلام آتش سوزی به نشانی جاده قدیم تهران قم،خیابان مهدی آباد،میدان عبدل آباد،جاده سولفاتیک را اعلام کرد که نیروهای ایستگاه شماره دو بلافاصله به محل حریق اعزام شدند.

وی افزود: نیروها پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که حریق غیرعمد و در اثر رسیدن جرقه به مواد قابل اشتعال رخ داده است.

مسئول آتش نشانی کهریزک در تکمیل این خبر اظهار داشت: بر اساس شواهد موجود علت اصلی حادثه به دلیل رسیدن جرقه ناشی از تخلیه الکتریسیته ساکن داخل تانکر در حال بارگیری سوخت و انفجار و شعله ور شدن خودرو و محیط اعلام شد.

به گفته وی نیروهای اتش نشانی پس از حضور در محل بلافاصله اقدام به جمع آوری مواد سوختنی از حریم حریق نمودند تا فضای انتشار حریق محدود و کنترل شود.

فروغی در ادامه از آسیب دیدگی دوتن از کارکنان شرکت خبر داد و گفت: در لحظات اولیه انفجار و وقوع حریق دوتن از کارکنان دچار آسیب دیدگی شدند که از طریق نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

ارسال نظرات