امام جمعه بهاباد :

عصبانیت آمریکا، شکست‌های پی‌درپی در منطقه است/ اگربخواهند برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می‌کنیم

حجت الاسلام اخوان بهابادی: با بیان اینکه داعش نفسهای آخرش را می‌کشد گفت: ترامپ از سر عصبانیت و شکست است که اینگونه بر سر ملت ایران فریاد می‌زند بداند که ملت ایرن بیدار است و از این هیاهوها و تهدیدها ترس و هراسی ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۲۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران و متهم کردن سپاه به جمع گروه تروریستی اشاره کرد و اظهار داشت: عصبانیت آمریکا از شکست‌های پی‌درپی در منطقه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که این‌گونه سخنان واهی را مطرح می‌کند.
وی با بیان اینکه داعش نفسهای آخرش را می‌کشد گفت: ترامپ از سر عصبانیت و شکست است که اینگونه بر سر ملت ایران فریاد می‌زند بداند که ملت ایرن بیدار است و از این هیاهوها و تهدیدها ترس و هراسی ندارد.
امام جمعه موقت بهاباد به مسئله نقض برجام اشاره کرد و افزود: بعد از توافق برجام بدعهدی‌ها از سوی آمریکا شروع شد تحریم‌ها و تهدیدها علیه ایرن آغاز شد، اینها همه نقض برجام و تخلف است ما منتظر چه اقدام دیگری هستیم.
وی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد بودن خود را به تمام جهان ثابت کرد، افزود: توافق برجام دیگر قابل مذاکره نیست و ما با این همه بدعهدی‌های آمریکا دیگر در هیچ زمینه‌ای حاضر به مذاکره نیستیم .
اخوان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بدعهدی آمریکایی‌ها در موضوع برجام افزود: اگر آنها بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می‌کنیم و بعد آتش می‌زنیم.
رئیس حوزه علمیه بهاباد با اشاره به اینکه ايران اسلامي به تعهدات خود پايبند است؛ اما اجازه‌ي سوء‌استفاده نمي‌دهد خاطر نشان کرد : آمريكايى‌ها بدانند ملت ايران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ايستاد و در مسائل مهمِ مربوط به منافع ملى، عقب‌نشينى در قاموس جمهورى اسلامى معنى ندارد .
امام جمعه موقت بهاباد بابیان اینکه دشمن بداند، اگر زورگويى و قلدرمآ بى در نقاط ديگر جهان جواب مى ‌دهد، در جمهورى اسلامى، جواب نخواهد داد و اين نظام، راست‌قامت و مقتدر ايستاده است گفت : هر حركت غلط نظام سلطه در قضيه برجام با عكس‌العمل جمهورى اسلامى مواجه خواهد شد.
خطیب موقت جمعه بهاباد به دوم آبا ن سالروز تاسیس سازمان ملل متحد وشورای امنیت اشاره کرد و افزود : تاسیس این سازمان امید را بردل ملتهای مظلوم زنده کرد و این ملت مظلوم امیدی به سازمان ملل و شورای امنیت ندارند زیرا آنها قابل اعتماد نیستند.
امام جمعه موقت بهاباد به سالروز شهادت شهید آیت الله سید مصطفی خمینی ره فرزند امام راحل به دست منافقین اشاره کرد و گفت : مصطفی امید آینده اسلام بود که با شهادتش امام خم به ابرو نیاوردند و به ادامه مبارزاتشان پرداختند .
اخوان با بیان اینکه شهيد مصطفى خمينى، سيا ستمدارى آگاه و فقيهى روشن‌بين بود و به حتم از استوانه‌هاى استوار انقلاب تا زمان شهادتش به‌شمار مى‌رفت عنوان نمود همين ويژگي ها و خصايل برجسته بود كه وى اميد آينده اسلام نام گرفت نام و آثارش، هميشه در فرهنگ غنى اسلام، پرآوازه خواهد بود.
وی با اشاره به مظلومیت مردم میانمار و کشتار آنان گفت: به‌جا است که مردم شهیدپرور بهاباد نیز به این مردم مظلوم و ستمدیده کمک کنندکه در این زمینه صندوقهای جمع آوری کمک به مردم میانمار از سوی جمعیت هلال احمر در بیرون مسجد جامع استقراریافته تا کمک هارا جمع آوری نماید.
ورودکاروان اهل بیت به شام وشروع مصیبت ، سالروز شهادت حضرت رقیه ، لایحه کاپیتولاسیون از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث حجت الاسلام اخوان امام جمعه موقت بهاباد قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار