هادی سیاسی:

ارتباط با قرآن انسان را قوی و بالغ می کند/ مهمترین موفقیت شهید حججی وصل شدن به خدا بود

نشست سیاسی کارکنان ناحیه تفت امروز صبح در محل سالن همایش آن رده برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۶۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، در این همایش، فرمانده محترم ناحیه، ضمن تقدیر از سیاسی ناحیه به دلیل برگزاری این همایش، به بیان تحرکات سیاسی موجود در کشور و استان و امضای نامه توسط نمایندگان مجلس من جمله نماینده مردم شریف تفت و میبد در مورد مسئله رفع حصر یکی از سران فتنه و دیگر وابستگان فتنه ۸۸ اشاره کرد و به سخنران همایش، هادی محترم سیاسی استان، جناب آقای هژبری خیر مقدم گفت.
هادی محترم سیاسی بیان داشت: قرآن نقشه راه نبرد با شیطان و دشمن است، انسانی که با قرآن ارتباط داشته باشد قوی و بالغ می‌شود و پس از قرآن مسجد سنگری است که هیچ وقت نباید خالی شود و باید از زمانی ترسید که مساجد خالی شود.
وی در ادامه گفت: عمده زندانیانی که در سلول‌ها به سر می‌برند، کسانی هستند که با مساجد ارتباط ندارند.
هژبری افزود: مهمترین موفقیت شهید حججی این بود که به خدا وصل شد، و شهید حججی نکته‌ای پند آمیز به همه داشتند و آن این بود که: طوری زندگی کنید که خدا عاشق شما بشود.
وی ضمن ابراز تأسف گفت: نمایندگان دولت در بحث برجام به قول‌ها و وعده کسانی از جمله، جان کری و رییس جمهور فرانسه توجه کردند، اما به سخنان رهبری توجهی نکردند.
هژبری خاطر نشان کرد: اصل فتنه انتقام از ولایت فقیه و، ولی فقیه جامعه اسلامی است و این در تاریخ انقلاب ثابت شده است.
وی به پروژه‌های دشمن علیه ملت و سپاه اشاره کرد و افزود: پروژه‌های دشمن ابتدا با دولت با تفنگ و بحث حذف سپاه آغاز و سپس به دنبال حذف شورای نگهبان و بحث رعایت حقوق بشر و آزاد شدن عفاف و حجاب ادامه می‌کند.
ارسال نظرات