فرمانده انتظامي استان زنجان:

دستگيری جاعل و كلاهبردار 930 ميليون ريالي در زنجان

فرد متقلبي كه با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود اقدام به جعل و كلاهبرداري مبلغ 930 ميليون ريال از 54 مشترك كرده بود شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۲۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: فرد متقلبي كه با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود اقدام به جعل و كلاهبرداري مبلغ 930 ميليون ريال از 54 مشترك كرده بود شناسايي و دستگير شد.

سردار علي آزادي افزود: در پي  وصول چند مورد شكايت جعل و كلاهبرداري از مشتركان  شركتي در شهرستان زنجان پيگيري موضوع  در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي استان زنجان در تحقيقات خود دريافتند فرد متقلب تحت عنوان  مامور وصول مطالبات شركت از مشترکان داراي بدهي معوقه با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود و در تضاد با وظايف محوله ، اقدام به اخذ وجوه نقد به ترفندهاي مختلف از مشترکان مي كرده است.

سردار آزادي با اعلام اينكه متهم وجوه دريافتي را به حساب شخصي خود واريز مي كرده است، تصریح كرد: مشتركان در هنگام مشاهده فيش هاي بعدي متوجه مي شدند که مورد كلاهبردار قرار گرفته و هيچ مبلغي به حساب شركت  واريز نشده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه متهم توسط ماموران شناسايي دستگير و جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي زنجان منتقل شد گفت : نماينده حقوقي شركت از اين متهم شاكي است .

سردار آزادي با اعلام اينكه متهم از 54 مشترك مبلغ 930 ميليون ريال كلاهبرداري كرده است خاطر نشان كرد : متهم در تحقيقات تکميلي و مواجهه حضوري با شاكيان به كلاهبرداري از 54 مشترک به مبلغ 930 ميليون ريال اعتراف و اعلام كرد به دليل نياز مالي اين اقدامات را انجام داده و ،حاضر است همه خسارات وارد را جبران كند.

وی با بيان اينكه كليه وجوهات اخذ شده از شاکيان با هماهنگي مقام قضايي به آنها عودت داده شد است گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفي و از آن طريق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان به شهروندان توصيه كرد : از پرداخت نقدي وجوه و مطالبات شركت ها و نهادها به افراد و نفراتي كه به عنوان نماينده شركت ها به درب منازل مراجعه مي كنند خوداري و هرگونه پرداخت را از طريق سيستم بانكي پرداخت كنند.  

 

ارسال نظرات