مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلفان مطرح کرد:

اعتراف ترامپ به قدرت ایران / ترس آمریکا از قدرت و صلابت سپاه پاسداران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلفان گفت : اگر اقدامات چند سال اخیر سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم و داعش تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۹۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

حجت‌السلام‌ والمسلمین صیادی درگفت وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان در رابطه با اظهارات ترامپ در مورد برجام اظهار داشت: درخت انقلاب اسلامی ایران ریشه دار تر از این است که حرف های شخصی مانند ترامپ بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.

وی افزود: سخنان اخیر ترامپ در مورد برجام آمریکا را در معرض انزوا و انزجار بیشتر جامعه جهانی قرار می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلفان عنوان کرد:سخنان سبک سرانه ترامپ،مردم ایران را به سوی وحدت و همگرایی بیشتر وحمایت از نهاد های انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیان های دفاعی کشور سوق می دهد.

صیادی گفت:در هیچ برهه ای از تاریخ فردی با بی اخلاقی و تند خویی نتوانسته است پیشرفت و سعادت را برای ملت خویش به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: فارغ از همه تحلیل های ناظر به رفتار غیر طبیعی و ابلهانه ترامپ،علت العلل این اظهارات این است که تلقی استکبار از امضای برجام،آغاز راهی بودکه انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم شودو به وضوح در تحلیل ها واظهارات مقامات دیروز و امروز امریکا و برخی همپیمانان غربی آنان توقع و انتظار تنازل تدریجی و گام به گام از اصول هویت ساز نظام بیان می شد.


وی خاطرنشان کرد:اگر اقدامات چند سال اخیر سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم و داعش تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلفان تاکید کرد: آمریکا از اقتدار و استقلال ایران اگاه است و قصد دارد با این اقدام در جهت تضعیف کشورمان گام بردارد که در نهایت موفق نخواهد بود.

وی افزود:لذا ضمن محکومیت این سخنان، ضمن تجدید بیعت مجدد با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب، مقام معظم رهبری امام خامنه ای ، اعلام می داریم در سایه اتحاد و همدلی مسئولین و مردم، آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و در راهی که در آن گام نهاده ایم ذره ای عقب نخواهیم رفت.


انتهای خبر/ز
ارسال نظرات