فرمانده سپاه دهگلان:

اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی ازاولویت‌های سپاه شهرستان است

امروز ماموریت سپاه و سازمان بسیج در حوزه‌های محرومیت زدایی، مردم یاری، اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های فرهنگی، آمورش و فراخوانی بسیجیان و برنامه‌های دیگر است.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۷۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
 سرهنگ حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان درگفتگویی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان افزود:اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی ازاولویت‌های سپاه شهرستان است.

وی افزود: امروز ماموریت سپاه و سازمان بسیج در حوزه‌های محرومیت زدایی، مردم یاری، اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های فرهنگی، آمورش و فراخوانی بسیجیان و برنامه‌های دیگر است.

وی درادامه اظهار داشت:اقتصاد مقاومتی از سال ۸۹ توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و بسیج سازندگی هم ورود به این عرصه را با جدیّت در دستور کار خود قرار داده است.


حیدری تصریح کرد:: با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی می‌توان علاوه بر خودکفایی و اشتغالزایی در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه قطع وابستگی به خارج و کمک به تولید داخلی گام‌های موثری برداشت.


وی در پایان بیان داشت: در اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشت در سطح کشور عمل کردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که با استفاده از این سیاست‌ها و کاربرد‌ها می‌توان پیشرفت خوبی در حوزه اقتصادی داشت.


انتهای پیام/
 
ارسال نظرات