در راستای تکریم شهیدان؛

مسئولین سپاه تهران با خانواده شهید باقری دیدار کردند

فرمانده بسیج اصناف سپاه محمد رسول الله(ص) و رئیس اتاق اصناف کشور به دیدار خانواده شهید مدافع حرم عبدالله باقری رفتند.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۴۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، فرمانده بسیج اصناف سپاه محمد رسول الله(ص) و رئیس اتاق اصناف کشور به دیدار خانواده شهید مدافع حرم عبدالله باقری رفتند.

رئیس اتاق اصناف کشور در سخنانی گفت: عزت و عظمت امروز ایران و اسلام مدیون خون همین جوانان است، خداوند بزرگ خود شاهد است که این شهیدان از جان و مال خود در راه اعتلای کلمه حق و حفظ دین خدا استقامت کردند و جان خود را فدا کردند. همه ما شرمنده این شهدا هستیم که نتوانستیم راه آنها را آنگونه که شایسته و بایسته است ادامه دهیم.

فاضلی در ادامه گفت: بعد از دفاع مقدس ما هرگز فکر نمی کردیم که دوباره شرایط جنگی پیش بیاید و دوباره جوان های دیگری به عنوان مدافع حرم بیایند و این شهیدان بدون واسطه برای دفاع از اهل بیت علیهم السلام شهید شدند و این یک مدال افتخار بزرگ است.

همسر شهید باقری در ادامه این دیدار بیان کرد: بهترین خصوصیت شهید که به نظر من باعث شد تا ایشان به اینجا برسد این بود که ایشان فوق العاده به پدر و مادر و خانواده اش احترام می گذاشت و اگر به این مقام که بالاترین مقام است رسید از همین احترام به پدر و مادر و دعای آنها بود.

در این دیدار مادر شهید باقری اظهار کرد: ایشان با اینکه توانایی و قدرت بدنی بالایی داشت ولی درعین حال سر به زیر بود و همیشه هم از مظلوم دفاع می کرد. عبدالله خیلی بچه پاکی بود و با حرف بد و زشت بسیار مخالف بود.

 

در پایان این دیدار با اهداء نشان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران و لوح سپاس، از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر شد. 

ارسال نظرات