سرپرست بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری:

ارائه 15هزار خدمت رایگان به محرومان در بیمارستان صحرایی لردگان

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از ارائه 15هزار و 16خدمت رایگان به نیازمندان در بیمارستان شهید حججی لردگان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۸۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: بیمارستان صحرایی شهید حججی به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان از تاریخ 19شهریور به مدت سه روز در روستای قلعه سوخته، منطقه شاه نجف شهرستان لردگان دایر شد.

غفاری افزود: در این بیمارستان صحرایی، درمانگاه های تخصصی شامل؛ داخلی، اطفال، زنان و مامایی، پوست، چشم پزشکی، ارولوژی، روانپزشکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، جراحی و اتاق عمل سرپایی و همچنین بخش های شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، مشاوره تغذیه، سلامت روان، دندانپزشکی، اوراژنس و داروخانه، تیم های آموزش سلامت و مشاوره فرهنگی و مذهبی، خدمات آموزشی، درمانی و مشاوره ای به عشایر و ساکنین منطقه به صورت رایگان ارائه شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: از جمله اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، ایجاد آمادگی و امدادرسانی سریع در زمان وقوع حوادث و بحران ها، ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، ارائه آموزش های بهداشتی و انجام برنامه های فرهنگی، محرومیت زدایی و ارتقای شاخص های سلامت در مناطق عشایری و کمتر برخوردار و همچنین ارتقای فرهنگ و تفکر جهادی در بین بسیجیان جامعه پزشکی و فعالان حوزه سلامت می باشد.

وی، گفت: با احتساب سه روز کار آموزشی، درمانی، تخصصی، در مجموع تعداد 15هزار و 16خدمت به بیماران و نیازمندان منطقه عشایری لردگان ارائه شد.

دکتر غفاری افزود: ارزش ریالی خدمات رایگان ارائه شده در این بیمارستان صحرایی دو میلیارد و 627میلیون و 863 هزار ریال بوده و در مجموعه 462میلیون و 618 هزار ریال نیز برای هزینه های مصرفی برپایی بیمارستان صرف شده است.

ارسال نظرات