تجلیل از فعالان فرهنگی و خبرنگاران بسیجی در لردگان

آئین تجلیل از فعالان فرهنگی، فعالان قرآنی وخبرنگاران افتخاری و فعالان قرآنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۴۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از فرهنگیاران، فعالان قرآنی و خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور در جمع نیروهای سپاه ناحیه لردگان و در آیین تجلیل از فرهنگیاران و فعالین قرآنی و خبرنگاران افتخاری بسیج ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده اند: " اطلاع رسانی کار ظریفی است، این طور نیست که یک نفر جلوی دوربین بنشیند و خطاب به مردم بگوید که ما این کار را کردیم، اطلاع رسانی یک کار هنرمندانه است". خاطر نشان کرد: فعالیت در عرصه رسانه و تلاش در زمینه جنگ نرم و اطلاع رسانی درست و به موقع برنامه های جبهه مومن و انقلابی کشور مصداق جهاد فی سبیل الله است که هیچ چیز جز رضایت خداوند عزوجل نمی تواند اجر این حرکت جهادی باشد.

وی،  در ادامه با تقدیر و تشکر از فعالین قرآنی و فرهنگیاران افزود: مصداق دیگر جهاد فی سبیل الله همین حرکتی است که به واسطه این خیل عظیم فعالان قرآنی و فرهنگیاران بسیجی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد انجام می شود.

حجت الاسلام کریم پور اضافه کرد: به نوبه خود از زحمات و تلاش های خالصانه شما قدر دانی می کنم و تلاش در عرصه فرهنگی، قرآنی و رسانه ای بسیج را مصداق جهاد در راه خدا و آتش به اختیار مد نظر مقام معظم رهبری می دانم.

ارسال نظرات