مسئول بسیج دانشجویی لرستان مطرح کرد:

اعلام حمایت بسیج دانشجویی لرستان از سپاه/بیش از یک‌چهارم جامعه دانشجویی عضو بسیج دانشجویی هستند

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: در راستای مأموریت جذب، ساماندهی، انسجام و به‌کارگیری نیروی بسیجی بیش از نیاز مراکز دانشگاهی پایگاه مقاومت داریم و بالغ‌بر یک‌چهارم جامعه دانشجویی عضو بسیج دانشجویی هستند و فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۶۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حسین محمدی، مسئول بسیج دانشجویی لرستان در دیدار رؤسای دانشگاه‌های لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن تسلیت ایام محرم و صفر اظهار داشت: در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان به نمایندگی از جامعه فرهیخته استان گرد هم آمدیم تا حمایت و پشتیبانی خود را از حامی انقلاب اعلام کنیم و نشان دهیم که از این قضیه کوتاه نمی‌آییم.
وی افزود: بسیج دانشجویی که با پشتیبانی دانشگاه‌ها و سپاه فعالیت می‌کند انشالله در راستای مأموریت جذب، ساماندهی، انسجام و به‌کارگیری نیروی بسیجی بیش از نیاز مراکز دانشگاهی پایگاه مقاومت داریم و بالغ‌بر یک‌چهارم جامعه دانشجویی عضو بسیج دانشجویی هستند و فعالیت دارند.
مسئول بسیج دانشجویی لرستان بیان کرد: سال گذشته فعالیت‌هایی همچون اعزام بیش از هزار و ۸۵۰ نفر دانشجو به راهیان نور و برگزاری دومین کنگره ۱۳۵ دانشجو با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ فر دانشجو از سال گذشته تا تابستان امسال بیش از ۴ هزار نیروی جهادی دانشجو در قالب ۱۴ گروه جهادی به مناطق جهادی اعزام شدند که فقط از ابتدای سال تاکنون ساخت و تکمیل ۲۰ پروژه عمرانی را داشته‌اند.
وی عنوان کرد: ترویج اصول و ارکان اقتصاد مقاومتی، توزیع لوازم‌تحریر، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر، برپایی نمایشگاه‌های مختلف به‌ویژه معبر بصیرت، ترویج گفتمان انقلاب، توانمندسازی دانشجویان در تمرین سیاسی مهم است.
محمدی گفت: بصیرت افزایی و مطالبه گری، برگزاری ۴۱ کرسی آزاد اندیسی،۲۲ مورد تریبون آزاد، ۷ مورد مناظره، ۱۳ نشست تشکیلاتی و ۱۷ مورد نشست بصیرتی کشوری ۹ مورد همایش جوانان انقلابی و ده‌ها مورد برنامه‌های دیگر برگزاری جشنواره‌ای علمی هنری ادبی داشتیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات