در نشست با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مطرح شد؛

لزوم حذف اختلاف فکری و سلیقه‌ای در کشور

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با تأکید بر اینکه همه باید اختلافات فکری و سلیقه‌ای را کنار بگذاریم، خاطرنشان کرد: امیدوارم در دانشگاه شاهد حضور برخی فرماندهان ارشد سپاه باشیم تا زمینه‌ای فراهم شود مرتباً در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۶۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در دیدار رؤسای دانشگاه‌های لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: الحمدالله شاهد حضور اراده‌های جهادی و برادرانی که باسابقه انقلابی، جهادی و حضور در جبهه‌ها بودیم در سمت ریاست دانشگاه‌های استان هستیم و در دانشگاه‌ها شاهد رشد علمی و تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی باشیم.
وی با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های استان بهترین و انقلابی‌ترین نیرو‌ها راداریم، تصریح کرد: مسئولان دانشگاه‌ها با بسیج همکاری جدی و اعتقاد خاصی دارند که نشان‌دهنده روحیه بسیجی است و موردی پیدا نمی‌کنم که در همکاری با اقشار بسیج کوتاهی کنند چه درراهیان نور چه در اردو‌های جهادی و دیگر برنامه‌ها حمایت و همراهی دارند و از این به بعد هم شاهد باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: این روز‌ها که شاهد اراجیف منفورترین رئیس‌جمهور امریکا هستیم، چه افتخاری برای سپاه بالاتر که چنین فردی در دشمنی با آن‌ها صحبت می‌کند تا توجه دنیا به نیروی مقدسی همچون سپاه جلب شود.
وی افزود: شاهدیم یکی از منفورترین رؤسای جمهور امریکا زبان به یاوه‌گویی باز می‌کند بزرگ‌ترین معرفی برای این نیروی ارزشمند است باید این را به فا ل. نیک ببینیم چراکه رویکرد جدید دولتمردان و در رأس ان رییس‌جمهور و موضع‌گیری انقلابی و ... امیدبخش است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: انشالله در عمل نیز شاهد باشیم که دولتمردان این رویکرد انقلابی را با نیروی‌های ارزشی ادامه دهند، خیلی از مشکلات با استفاده از نیروی ارزشی، چون سپاه انجام می‌شود و امیدبخش است.
وی با اشاره به اینکه رویکرد خوب و انقلابی دولت واقعاً ارزشمند است و امیدوارم در عمل نیز این رویکرد خود را نشان دهد، خاطرنشان کرد: در رابطه با برجام نیز دولت گفته که خبری از مذاکره نیست و گفت‌وگویی صورت نمی‌گیرد و در عمل نیز امیدوارم شاهد این موضوع باشیم.
حسینی با تأکید بر اینکه همه باید اختلافات فکری و سلیقه‌ای را کنار بگذاریم، خاطرنشان کرد: امیدوارم در دانشگاه شاهد حضور برخی فرماندهان ارشد سپاه باشیم تا زمینه‌ای فراهم شود مرتباً در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات