داوودی در جمع روحانیون ابرکوه:

اقتصاد مقاومتی راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی/امید داشتن به حمایت اروپائیان از برجام غلط است

مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه الغدیر یزد در جمع روحانیون ابرکوه گفت: امید داشتن به حمایت اروپائیان از برجام مانند اعتماد به آمریکا غلط است و تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۱۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، اولین همایش بسیج طلاب روحانیون ابرکوه با حضور حجت‌الاسلام مجتبی داودی مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه الغدیر یزد، طلاب و روحانیون ابرکوه در دفتر امام‌جمعه برگزار شد که طی آن حجت‌الاسلام محمدتقی فتاحی به‌عنوان مسئول جدید بسیج طلاب شهرستان معرفی و حکم مسئولین به وی اعطا شد.
در ادامه این همایش حجت‌الاسلام داودی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا، اظهار کرد: در شهرستان ابرکوه در زمینه درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی کمبود‌هایی احساس می‌شود که طلاب باید درس‌های مکتب عاشورا و قیام امام حسین (ع) را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و ... استخراج و برای مردم بازگو کنند.
داودی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید در بیان مباحث تحلیلی اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند، چراکه همه جوانان و مخاطبان به‌سرعت می‌توانند از طریق فناوری‌های روز، به همان اطلاعات دست‌یافته و میزان درستی آن را بررسی کنند.
وی در ادامه به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ اشاره کرد و افزود: عده‌ای تا قبل از تصویب برجام ادعا می‌کردند که اروپائیان برای تعامل با ایران باید از آمریکا اجازه داشته باشند و در همین راستا مذاکراتی انجام دادند که به امضای برجام منجر شد؛ اما همان افرادی که تا دیروز می‌گفتند آمریکا همه‌کاره است، امروز می‌گویند مهم اروپا است که چه نظری راجع به برجام دارد و ما با آمریکا کاری نداریم.
مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه الغدیر یزد، اضافه کرد: برخی نمی‌خواهند باور کنند که اروپا و آمریکا به یکدیگر وصل بوده و به‌هیچ‌عنوان از هم جدا نمی‌شوند؛ لذا به خاطر تعاملات گسترده‌ای که باهم دارند، هوای یکدیگر را خواهند داشت.
حجت‌الاسلام داودی اذعان کرد: کارشناسان آمریکایی و اروپایی در مورد برجام ادعا می‌کردند که چه برجام اجرا شود، چه نشود برنده آن رهبر انقلاب است. بدین ترتیب که اگر برجام اجرا شد کشور ایران با برداشته شدن تحریم‌ها تقویت‌شده و قدرتمند شدن این حکومت به ضرر اسرائیل است. حال اگر هم اجرا نشود عزت و محبوبیت رهبر انقلاب در نزد مردم بیشتر می‌شود که از همان ابتدا با بصیرت و آگاهی غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا را اعلام کرد.
داودی تصریح کرد: ترامپ دیگر در صحبت‌هایش به جنگ نظامی و گزینه‌های روی میز خود اشاره نمی‌کند، چراکه می‌داند امروز ایران ازنظر توان دفاعی و نظامی بسیار قدرتمند است.
وی یادآور شد: اروپائیان موضوع مذاکره مجدد پیرامون برجام را مطرح می‌کنند تا با اضافه کردن چند بند و تبصره دیگر، ایران را تا حد امکان محدود کنند که رهبر نیز این‌ها را بهانه‌ای برای ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.
مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه الغدیر یزد، تأکید کرد: بر اساس فرمود: ه مقام معظم رهبری، کشور ایران اگر بخواهد از مشکل اقتصادی فعلی رها شود، باید با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی روی پای خود بایستد. ملت صرفاً نباید مصرف‌کننده باشند، بلکه هر فرد باید در حیطه تولید نیز قدم بردارد.
ارسال نظرات