فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مطرح کرد:

استقبال شهروندان بروجردی در پذیرایی از زائران حسینی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: موکب شهید محمد بروجردی این شهرستان به زائران حسینی خدمات‎رسانی می‎کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۰۲۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مجید سوری در جلسه ستاد اربعین این شهرستان اظهار داشت: امسال و همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی موکب شهید محمد بروجردی در میدان آیت‎الله بروجردی این شهرستان برپا می‎شود.
 

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی موکب‎هایی در ورودی شهرستان‎های مختلف برپا شده و به زائران حسینی خدمات‎رسانی می‎کنند، در این راستا امسال و برای سومین سال موکب شهید محمد بروجردی در ورودی شهر بروجرد برپا می‎شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطر نشان کرد: سال گذشته و در مدت فعالیت 10 روزه موکب شهید بروجردی 75 هزار نفر پذیرایی شده و قریب به 2 هزار نفر اسکان یافتند و خدمات در خور شأن زائران حسینی به آنها ارائه شد.


سوری گفت: سال گذشته بیشترین زائران خارجی از کشورهای هندوستان، افغانستان و پاکستان در شهرستان بروجرد اسکان موقت داشتند و خدمات مورد نیاز به آنها ارائه شد.


وی افزود: سال گذشته همچنین حدود70 تا 80 درصد پذیرایی از زائران حسینی در موکب شهید بروجردی به صورت غذای گرم بود و در این راستا بیش از 20 نفر از خواهران بسیجی اقدام به پخت غذا برای زائران می‎کردند.


فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد با اشاره به اینکه سال گذشته عمده پذیرایی از زائران از طریق نذورات مردمی تامین شد، تاکید کرد: خوشبختانه شهروندان بروجردی در مشارکت برای خدمات‎رسانی به زائران حسینی استقبال در خور توجهی نشان داده‎اند.


سوری با تاکید بر اینکه هم اکنون کار جمع‎آوری نذورات مردمی در حال انجام است، تصریح کرد: امسال نیز ارائه خدمات مطلوبتر به زائران حسینی در گرو همکاری مردم و مسوولان دستگاه‎های اجرایی است، تا خدمات در خور شأن مردم بروجرد و زائران ارائه شود.

وی در ادامه به سهم هر یک از دستگاه‎های اجرایی در مدت فعالیت موکب شهید بروجردی اشاره و اظهار کرد: حضور ثابت تیم آتش‎نشانی، انتقال زباله‎ها به صورت چند نوبت در طول روز، تعبیه20 تخته چادر برای اسکان موقت زائران، اتخاذ تمهیدات لازم برای اسکان کاروان‎ها و استقرار آمبولانس و ایستگاه ثابت سلامت بخشی از این خدمات مورد نیاز است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: همچنین امسال و با توجه به برپایی موکب انصارالعباس بروجرد در کربلا و هدایت بخش زیادی از نذورات مردمی برای آن، دستگاه‎های اجرایی باید برای تامین جیره غذایی زائران به ایفای نقش بپردازند.


سوری در خصوص کم کاری برخی از دستگاه‎ها در فعالیت‎های مشترک ادارات بروجرد تاکید کرد: گاه در چنین مواقعی خروجی کار مدیران کارکن و کارنکن مشخص نیست.


وی تصریح کرد: بنابراین پیشنهاد می‎شود که امسال در مدت فعالیت موکب شهید محمد بروجردی میزان نظم و انضباط، کمک‎ها و آمادگی دستگاه‎های اجرایی ثبت و به فرمانداری تحویل داده شود.
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات