رئیس شورای تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

بسیج اصناف روحیه کار جهادی در بازار را احیا می‌کند

فقیهی گفت: در حال حاضر بسیج اصناف مشغول پرورش این روحیه حهادی در اصناف و بازار است و تلاش می کند با کاهش مشکلات پیرامون اصناف، راه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار کند.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۷۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

محمود فقیهی رئیس شورای تخصصی بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به فعالیت های بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: تخصصی شدن بسیج برکات بسیاری برای جامعه به بار داشت و باعث شد این نیروی عظیم مردمی بیشتر در جامعه ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه تشدید بحران های اقتصادی باعث شد بسیج رسالت خود را ورود جهادگرانه به عرصه های اقتصادی بداند، افزود: یکی از بخش های مهم اقتصاد کشورر، بازار و فعالان آن هستند که بسیج اصناف نیز در این بخش ایفای نقش می کند.

رئیس شورای تخصصی بسیج اصناف اظهار داشت: کسبه بازار پتانسیل بسیار زیادی برای انجام فعالیت های اقتصادی جهادگرانه دارند اما وجود بحران های اقتصادی همچون رکود و هجوم اجناس خارجی، این پتانسیل را کمرنگ کرده بود. در حال حاضر بسیج اصناف مشغول پرورش این روحیه حهادی در اصناف و بازار است و تلاش می کند با کاهش مشکلات پیرامون اصناف، راه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار کند.

ارسال نظرات