خبرهای داغ:
فرماندار چاراویماق:

رشد و توسعه منطقه نیازمند وجود مدیران جهادی است

فرماندار چاراویماق در جلسه شورای اداری این شهرستان در روستای قوجا کندی با تاکید بر لزوم وجود روحیه جهادی در بین مدیران شهرستانی گفت: رشد، توسعه و عمران منطقه نیازمند وجود مسئولان و مدیران عملیاتی و جهادگر است.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۸۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بلال زاده افزود: مدیران ادارات و نهادها برای خدمتگزاری برای مردم و اجرای طرح ها نباید منتظر تخصیص اعتبارات باشند.
وی ادامه داد: مدیران جهادگر و متعهد باید در همه شرایط آماده خدمت به مردم بوده و این شهرستان برای رشد و بالندگی به مسئولان عملیاتی نیاز دارد.
بلال زاده اضافه کرد: برگزاری جلسات شورای اداری این شهرستان در روستاها، نشان از مردمی بودن مسئولان و عزم آنان برای رفع مشکلات روستائیان دارد.
وی با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان ادارات در این شهرستان افزود: نباید روسای ادارات محدود بودن اعتبارات را دلیلی برای عدم خدمت به مردم تلقی کنند لیکن مدیران برای رفع مشکلات مردم تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.
محمدپور بخشدارمرکزی چاراویماق نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منطقه، پل ورودی قوجا کندی، عدم آنتن دهی شبکه های صدا وسیما و تلفن همراه،عدم اجرای طرح هادی و واکسیناسیون دام ها در روستاها را از مهم ترین مشکلات روستا قوجا کندی و روستاهای همجوار عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها