مدیر کل فنی وحرفه ای استان زنجان :

انغقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان و مرکز آموزشی و فرهنگی سماء

تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان به منظور توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموزان با ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی و ارتقای شایستگی حرفه‌ای آنان در زمینه ایجاد شغل و کارآفرینی و استفاده از ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی مرکز آموزشیو فرهنگی سما زنجان منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۵۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل فنی وحرفه ای استان زنجان با تاکید بر این نکته که هدف از امضای این تفاهم نامه استفاده از توانایی های علمی و همکاری های آموزشی و پژوهشی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان بوده است گفت: آموزش های فنی و حرفه ای ارتباط منظمی با رشته های دانشگاهی و نیاز بازار کار دارند و موجب کاهش نرخ بیکاری دانش آموختگان می شوند.

مهندس  انصاری به نیاز دانشجویان برای کسب مهارت تاکید کرد و اظهار داشت: داشتن مهارت در کنار تحصیلات و مدارک دانشگاهی لازمه جذب بازار کارشدن برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای بدلیل داشتن تجهیزات، امکانات، مربیان و همچنین داشتن استانداردهای آموزشی بهترین مرجع برای کسب مهارت دانشجویان است.

مدیر کل فنی وحرفه ای استان زنجان تصریح کرد: با توجه به امکانات و توانایی های دانشکده سماء و مرکز فنی و حرفه ای زنجان  امیدواریم بتوانیم گام های موثری در راستای مهارت آموزی برای دانشجویان برداریم.

حمید ماکویی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نیز گفت: آموزش های فنی و حرفه ای بهترین پایگاه برای پوشش ضعف فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه مهارت است.  

 

ارسال نظرات