جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تلاش در راستای تحقق منویات رهبری انقلاب از اهداف مهم سپاه است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در نهاد مقدس سپاه سعی بر این است تا منویات مقام معظم رهبری عملی واجرایی شود
کد خبر: ۸۹۳۹۱۷۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان صبح امروز سرهنگ پاسدار محمد ناظریجانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد از افرادی که قرآن می‌آموزند و به دیگران آموزش می‌دهند به عنوان برترین افراد یاد کرد و گفت: پاسداران  و بسیجیان در لباس پاسداری حافظ قرآن هستند و باید به این مهم افتخار کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی سپاه و بسیج باید تربیت ۱۰ میلیون حافظ را در دستور کار قرار دهند و در این راستا گام بردارند.

این مسئول تصریح کرد: در نهاد مقدس سپاه سعی بر این است منویات مقام معظم رهبری عملی واجرایی شود.

محمد ناظری گفت: افرادی که در راستای آموزه‌های قرآنی گام بر می‌دارند مورد حفاظت خداوند هستند پاسداران و سربازان وظیفه‌ای که در سپاه و بسیج خدمت می‌کنند می‌توانند نهضت حفظ قرآن را احیا و در نهادینه کردن این مهم گام بردارند.

وی با اشاره به سه دسته از دشمنان امام حسین که مانع رشد اهداف اسلام شدند اشاره و این سه دسته را افرادی که امام حسین (ع) را به شهادت رساندند، افرادی که آثار امام را محو کردند افرادی که اهداف امام را تحریم کردند نام برد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان رسالت و وظیفه پاسداران را نگه داری از قرآن ،انقلاب ارزش‌های اسلام بیان کرد و افزود: باید دقت کنیم که برای تضعیف اهداف قیام امام حسین گام برنداریم بلکه در راستای ترویج و حفظ قرآن آزادی خواهی گام برداریم.

ناظری گفت:آرم لباس سپاه که برگرفته از آیات قرآنی است نشان از اهمیت و ارزش کار سپاه دارد که پاسداران باید بیش از هر زمان دیگری  آموزه‌های دینی و قرآنی را سرلوحه کارخود قرار داده وبه منظور  اجرایی کردن این آموزه ها ودر راستای یادگیری اشاعه فرهنگ قرآنی هوشیار و بیدار باشیم ودر راستای به کار گیری قرآن از انقلاب خوب پاسداری کنیم.
ارسال نظرات