مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم:

الگو قرار دادن شهدا،سرلوحه پیشرفت علمی،فرهنگی و مذهبی دانشجویان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم گفت: دانشجویان برای پیشرفت علمی ،فرهنگی و مذهبی بایدشهدا را الگو و سرلوحه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۰۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حاج آقا موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قشم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج  به مناسبت ورود شهدای گمنام به این شهرستان گفت: الگو و سرلوحه قرار دادن یاد ونام شهدا در زندگی راه درست زندگی کردن را به ما نشان میدهد و انشاالله که همه مسئولین و کسانی که دلسوز نظام هستند شهدا را به معنای واقعی کلمه بشناسند وبشناسانند و قدر آنها را بدانند.

وی با اشاره به اینکه قرار است شهدا در یک مکان علمی،آموزشی و فرهنگی مانند دانشگاه آزاد آرام بگیرند بیان داشت: دانشجویان اعم از پسر ودختر باید در زندگی و کار و تحصیل باید پیشرفت دینی،مذهبی ،علمی ،فرهنگی و پرورشی را سرلوحه خود قرار دهند ودر این مسیر میتوانند از راه و روش شهدا کمک بگیرند.

وی در این خصوص بیان داشت: شهدا زنده هستند و نیازی به انسانها ندارند بلکه این انسانها هستند که نیازمند شهدا هستند زیرا شهدا راه روشنی برای سعادت انسان در دنیا و آخرت اند و تمسک جستن به شهدا میتواند آدمی را از ظلمات و پستی های دنیا نجات دهد.

وی همچنین تصریح کرد: اگر شهدا با گذشتن از جان ومال خود به دفاع از کشور،دین وناموس این ملت نمیرفتند اکنون وضعیت ما اینگونه نبود. پس باید در خصوص آمال ،آرزوها و استفاده از این فرصت ها جوابگوی شهدا باشیم.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه کسانی که زمینه ورود شهدا را به قشم فراهم کردند برای آنها اجرو مساٌلت خداوند منان را خواستار شدند.

ارسال نظرات