مسؤول بسیج جامعه زنان بندرلنگه خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ 3 ساله‌های‌ حسینی در بندرلنگه

مسؤول بسیج جامعه زنان شهرستان بندرلنگه از برگزاری همایش بزرگ سه‌ساله‌های‌ حسینی هم‌زمان با شب شهادت حضرت رقیه(ُس) در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۸۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

به خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همایش بزرگ سه‌ساله‌های حسینی همزمان با سراسر کشور در شب شهادت حضرت رقیه (س) سه‌شنبه‌شب با حضور حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر امام جمعه موقت بندرلنکه، سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، محمد صفری مسؤول اداره اوقاف و با حضور حجت‌الاسلام علی صادقی عموی قرآنی مطرح استان هرمزگان در حسینیه‌ امام جعفر صادق(ع) کوی رودباری بندرلنگه به همت ستاد همایش سه‌ساله‌های حسینی شهرستان و با شرکت تعداد کثیری از کودکان سه‌ساله و مادران آن‌ها برگزار شد.

طاهره ساهور مسؤول بسیج جامعه زنان بندرلنگه در این همایش اظهار کرد: امروز اگر فرزندانمان را با اخلاق حسینی آشنا و بزرگ کنیم دیگر نباید نگران آینده آن‌ها باشیم چرا که امام حسین(ع) الگوی کامل اخلاق و رفتار والای انسانی برای نسل‌های گذشته، حال و آینده خواهد بود.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام علی صادقی مسؤول فرهنگی امامزاده سید مظفر(ع) و یکی از عموهای قرآنی مطرح استان به‌صورت ساده و روان از مصیبت‌ها و اتفاقات جانگداز که حضرت رقیه (س) با آن مواجه شده‌اند بیان کرد.

وی همچنین کودکان را با واقعه عاشورا و هدف و درس‌های آموزنده برگرفته از عاشورا آشنا کردند.

مسؤول فرهنگی امامزاده سیدمظفر(ع) خطاب به مادران، خاطرنشان کرد: می‌توان با زبان ساده و روان فرزندان‌مان را با اهل بیت(ع) و سیره ی تربیتی آن‌ها آشنا سازیم و آن‌ها را در الگو گرفتن از راه و روش ائمه اطهار یاری رسانیم.

به گزارش فارس، در این همایش مداحان اهل بیت(ع) همرنگ و صفری به مدیحه‌سرایی پرداختند و این مراسم با اهدای بسته‌های فرهنگی ویژه کودکان سه‌ساله به پایان رسید.

ارسال نظرات